Patrzysz na wypowiedzi wyszukane dla frazy: Forum MZ TS 150
Temat: MZ TS 150
MZ TS 150 to motor 4 biegowy prędkości maxymalna to jakieś 110 km/h ( przy silniku po kapitalce) motor da sie odpalić bez akumulatora tylko musisz kluczyk przekręcić w odpowiednie położenie. Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz na PW.
A tak w ogóle to używaj opcji szukaj bo na forum naprawde dużo jest o tym napisane
Temat: patent - sprzegło mz etz 150
Jak każdy wie sprzęgło w mz etz 150 nie jest zbyt zadowalające. Prawdopodobnie winą slizgającego sie sprzegla jest spręzyna dociskowa która nie jest zwyklą spręzyną tylko jest spręzyną talezową a te mają to do siebie ze nie zawsze równomiernie dociskają na tarcze co powoduje slizganie sie ich. Słyszalem od kumpla o patencie aby przerobic orginalny docisk na docisk od wsk 175 w którym jest jedna centralna spręzyna ale to wymaga sporo przeróbwk. Ja natomiast wpadlem na pomysl aby wynienic srodkowy zabierak sprzegla i aparat dociskowy od mz ts 150 w któreym są zwykle spręzynki> Z tego co widzialem to kosz jest taki sam a inne są tylko zabierak i docisk. Jeszcze tego nie patentowalem i dlatego wrzucam ten pomysl na forum to moze razem cos wymyslimy moze ktos cos dopowie
Temat: patent na slizgające sie sprzegło Mz etz 150
ak każdy wie sprzęgło w mz etz 150 nie jest zbyt zadowalające. Prawdopodobnie winą slizgającego sie sprzegla jest spręzyna dociskowa która nie jest zwyklą spręzyną tylko jest spręzyną talezową a te mają to do siebie ze nie zawsze równomiernie dociskają na tarcze co powoduje slizganie sie ich. Słyszalem od kumpla o patencie aby przerobic orginalny docisk na docisk od wsk 175 w którym jest jedna centralna spręzyna ale to wymaga sporo przeróbwk. Ja natomiast wpadlem na pomysl aby wynienic srodkowy zabierak sprzegla i aparat dociskowy od mz ts 150 w któreym są zwykle spręzynki> Z tego co widzialem to kosz jest taki sam a inne są tylko zabierak i docisk. Jeszcze tego nie patentowalem i dlatego wrzucam ten pomysl na forum to moze razem cos wymyslimy moze ktos cos dopowie
Temat: siemano:D
witam wszystkich. mam na imię Kamil, pochodzę z okolic Częstochowy. Motocykl którym aktualnie jeżdżę to mz ts 150 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/34214 ... o tym forum dowiedziałem się z polskiej jazdy. pozdrawiam wszystkich i szerokiej drogi życz e:)
Temat: Silnik - Nie chce palić - ES 250/2
Nie chce zakładać nowego tematu, a szukałem na forum i nic nie znalazłem więc pisze tutaj.
Więc do rzeczy mam taki problem że naprawiłem moją MZ TS 150 (stała 10 lat w garażu i nie była ruszana przez ten czas) gdy ją odpaliłem ustawiłem sprzęgło i 1 i jade, pojeździłem troche po polnych drogach i przyjechałem do domu. Jakąś godzinke później chciałem sie jeszcze przejechać więc włanczam zapłon kopie w kopnik i nic nie pali, wyciągnąłem świece przetarłem troche zakręciłem i jest odpaliła za pierwszym razem. No to jade 1..... 2.....3... i lipa obroty spadają prędkość też i zgasła, próbuje zapalić i nie da rady no to nic akurat szedł kolega to mnie popchnął i zapaliła i jakoś dojechałem do domu, co moze być przyczyną tych nieprawidłowości odp prosze bo nie wiem co robić z tym motorem. I mam jeszcze jedno pytanie czy MZ TS 150 może jeździć na benzynie 95 + olej pół syntetyk czy trzeba dawać taką mieszanke jak do malicha ??
Temat: Silnik od MZ150 w simku
Poszukaj na tym forum: http://www.simsonrulez.fora.pl
Jeden gościu miał w swoim simsonie silnik od MZ TS 150, a teraz od ETZ 150.
Temat: Elektryka - zapłon na odpalenie - Mz TS 150
Ten temat powinien ci pomóc: http://forum.mz-klub.pl/v...cja+elektryczna Jest tutaj omówiona uproszczona instalacja elektryczna do ETZ (12V) ze schematem.
Nie wiem czy instalacje MZ TS 250 i 150 się różnią, ale wrzucam też link do schematu tej pierwszej: http://www.marcink46.neos...s250/52duzy.jpg
Temat: Zaczynam remont Mz TS 250
Ciowiec
Cytat:
michaal86
michaal86 napisał/a:
mam takie pytanie czy kierunki na tył i przód w mz ts 150 są takie same jak w ts 250??
jeśli chodzi o czerwoną lampę na tył tez to samo pytanie
Pewnie że tak, nawet takie same jak w simsonach s50/51, TS 250/1, ETZ 250.......
[ Dodano: 2007-04-17, 19:42 ]
Ale jeszcze co do lampy tylnej to były 2 rodzaje lamp - jedne miały mniejszą srednicę(montowane w starszych rocznikach TS), inne większą( to są te montowane w
ETZ). Ja w swojej TS mam tą o większej średnicy taką własnie jak w ETZ.........więc spokojnie możesz zakładać.............
Zależy mi żeby były takie same (kształt , rozmiar, kolor itp..)- identyczne jak w oryginale ,a nie jakieś trochę większe jak w ETZ np .Dlatego pytam .
Po remoncie często potem są uwagi na forum np. fajnie odremontowana MZ ts ale szkoda ze ma światła od ETZ lub innych .Oryginał to oryginał
pozdro
Temat: Witam serdecznie !
Ponieważ jestem tu nowy to chciałbym powitać wszystkich serdecznie !
Przy okazji pare słów o sobie - motocyklami interesowałem się od ... no właśnie - chyba od zawsze bo nie pamiętam nawet od kiedy
Ujeżdżałem kolejno Motorynkę Pony, Ogara 200, WSK 125, MZ TS 150 i jeszcze pare innych wynalazków. Przez jakieś ostatnie 10 lat nie miałem czasu na zajmowanie się moto, teraz z przyjemnością powracam do tematu.
Obecnie jeżdżę MZ ETZ 251e z 1990 roku (wersja policyjna z kuframi), zakupioną od buli_87 jakiś miesiąc temu (przy okazji pozdrowienia dla niego, włożył naprawdę dużo serca i pracy w Ecię), niedługo postaram się wrzucić jakieś fotki bo Ecia jest w stanie cieszącym oko
Poza MZ-ką obecnie jestem w trakcie kompletnej renowacji SHL M11 oraz WSK 125 Lelek (jeszcze masa pracy przede mną).
Na razie to tyle, cieszę się że jest takie forum jak MZ-Klub i tacy ludzie jak Wy. Pozdrowienia dla wszystkich !
moon
Temat: Jak przerobic etz 150 na crossa - filmik
Witam panowie, posiadam silnik od MZ TS 150 chcę go wykorzystać w "krosie" i tu moje pytanie co można w nim poprawić aby otrzymać kilka KM więcej. Czytałem na innym forum że z tego silnika można wyciągnąć 20KM.
Jakby ktoś posiadał i podzielił sie danymi potrzebnymi do obliczenia dyfuzora lub jak ma wymiary już gotowego to bym był wcieczny. Pozdrawiam
Temat: Regeneracja wału MZ ETZ 150 - gdzie ???
Witam
W związku z remontem mojej mz szukam warsztatu, który robi regenarację wałów korbowych.
Na allegro znalazłem takie cuś: WAŁ REGENERACJA MZ CR XT TS TZR TDR RG DR XL XR M (numer 600796842)
Regeneracja allegro
Ma ktoś doświadzczenia z tym Panem???
Mieszkam w okolicy Wałbrzycha, może ktoś z Was zna warsztat w okolicy który to zrobi??
Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem.
Z góry dzieki za pomoc.
Temat: Skrzynia biegów - nie wchodzą biegi po remoncie - MZ TS 150
http://www.mz-club.pl/viewtopic.php?t=4672 w odpowiedzi oraz na forum nie znalazlem podobnego problemu. o ile wiem to w kazdym motorze po zlozeniu silnika sprawdza sie czy wszystkie biegi chodza i zawsze jak robilem silniki to tak sprawdzałem i przy kreceniu walem wszystkie wchodzily natomiast w silniku od TS - ki 150 jest inaczej.... w ogole nie moge wbic biegu nizszego niz 2, nie wiem czy cos zle zlozylem czy po prostu musze odpalic i liczyc na szczescie. pozdro
[mod Qba] Zła nazwa tematu, brak polskich znaków
Temat: Umieranie forum
Na dodatek logo wygląda jakby z zakładu pogrzebowego, hahaha
Muszę to zmienić, już mam pewną koncepcje.
Forum nie umiera, jest taki okres ciężki dla motocyklistów. W poprzednim sezonie kilka osób zmieniało motocykle, pozostali może mieli jakieś ważne sprawy życiowe, jak to np. było w moim przypadku.
Przynajmniej tak mi się wydaje :[=]
Proponuję aby każdy napisał co u niego słychać, zacznę od siebie.
Z tęsknoty do motocykli z kopniakiem zakupiłem ostatnio MZ TS 150 z 83r. w stanie idealnym od 1 właściciela, już zarejestrowana, jakąś fotkę podam na forum w najbliższym czasie jak tylko będę miał okazję wybrać się do garażu W prawdzie gustuje w trochę większych i poważniejszych motocyklach ale ten wydał mi się wyjątkowo ciekawy i w przystępnej cenie, na dodatek sprzedawała go miła starsza Pani dwa bloki dalej od mojego mieszkania
Mam też "ścigacza" w postaci skutera, wiatr we włosach, 75 km/h jak się dobrze nachylę i poczekam 15 minut na dobry wiatr.
No i rozpocząłem akcje "składam Iża" po prawie 3 latach mozolnych przygotowań
Tak to wygląda u mnie, brak kasy na lepszy motocykl, brak czasu, brak warunków, mam tylko tyle siły aby utrzymywać równowagę ciała :]
Liczę że na sezon 2009 trzeba będzie zorganizować jakieś porządne spotkanie, np. ognisko bo na tego typu imprezie będzie większa swoboda.
Temat: Jak zwiękrzyć moc simsona s51
Ciekawe to co piszecie ale ja mam simsona skutera i polece nim na upartego 150 km/h jak zrobe to co chce.A mianowicie wsadzic inny silnik jakis 125 w zwyz. myslalem o silniku z mz i czekam na tym forum juz tydzien na wymiary . ale slyszalem ze ktos ma cos takiego i jeszcze nawet ktos to potwierdzil w moim wczesniejszym temacie ,, wiem ze jestem nienormalny" W dodatku widzialem na jakiejs zagranicznej przeglaadarce filmow simsonka z silnikiem ze scigacza 125 chlodzonego ciecza , bo silniki chlodzone ciecza sa zazwyczaj mniejsze.
na www.simsonrulez.fora.pl jest zarejestrowany taki koleś który ma simka SR 50 z silnikiem od MZ TS 150. Wejdź na tą strone i poszukaj tematu
Temat: Cześć :)
Powitac sie chciałem jak to jest w zwyczaju gdy nowy przybywa na takie forum
motor to MZ TS 150 (dla mnie i tak za szybka), rok produkcji 1983, kupiony 2 tyg temu, kolor pomarańczowy (a moze czerwony grunt ze oryginalny i w niezłym stanie). motor w trakcie szykowania do jazdy: wymiana oleju, świecy, zapłonu na Digitecha (dziś będę wymieniał)
może w sobote juz będę pomykał
cześć wszystkim
Piotr (Kacper)
a tak na marginesie to zapraszam wszystkich na inne forum: autokacik.pl, tam znajdziecie wiele tematów na temat waszych 4-kółek
Temat: 1
Non stop przestawiający sie zapłon, cieknące gaźniki, wycieki oleju ze skrzyni, podatność na zawilgocenia iskrownika...
Czy mówisz o silniku 125? ;> albo trafiałeś na kiepskie, albo ja trafiam na dobre egzemplarze, bo nigdy nie miałem problemów z silnikami WSK. Każdy palił od kopa (no dobra, czasem jak dłużej stał to od drugiego kopa ), nie ciekł i pracował jak należy. Zaś silnik MZ TS 150 (powtarzam, silnik, nie cała MZ ) to było jedne wieczne siedzenie i grzebanie...
Foty dam, jak przywiozę ją do domu, bo stoi u kumpla na działce, a już za bardzo piździ by jechać, to przywieziemy na przyczepce. Ale mam jeszcze jeden fajny sprzęt - Cezet 175.
A z drewnianą kierownicą zrobię pewnie to samo co z polonezową - nie będzie się podobać całemu forum a i tak ją założę...
Temat: 1
Jak WSK to tylko w oryginale a takie wynalazki są z reguły do niczego Razz
Wiesz, historia była tego taka, że kumpel miał MZ TS 150 i WSK 125, używał obu, pewnego dnia nieszczęśliwym trafem przerdzewiała rama WSKi się rozsypała, a w MZcie padł oryginalny silnik (który i tak nie był udaną konstrukcją). MZ miała jeszcze jedną wadę - zapłon bateryjny, gdy aku nie był dostatecznie naładowany, z odpaleniem było ciężko... WSK zaś nie miała tego problemu. Teraz bolączki obu motocykli są zlikwidowane.
A wracając do kierownicy - ja odnoszę wrażenie, że jedyną nieseryjną kierownicą akceptowaną na tym forum jest nudna już MC, którą można zobaczyć w co trzecim aucie...
Temat: "Motór" czyli OT
Nie osmielilbym sie zadac tego pytania na forum motocyklowym, ale moze tu ktos odpowie. Tak sie ostatnio zastanawiam czy nie sprawic sobie motoru (bo przeciez to, o czym mysle to nie motocykl) - jakiegos takiego w granicach 500 PLN (co kupic do 500 PLN ).
Mysle o WSK, na ktorym robilem prawo jazdy, w czasach mojej mlodosci zwane "czarna smiercia" lub Wiejskim Sprzetem Kaskaderskim lub MZ TS 150, moze jakas Jawe 175. Ot cos takiego zeby sobie stalo, w czym moglbym podlubac, czasami troche upiekszyc a czasami moze nawet odpalic i zrobic rundke dookola wsi. Jakies sugestie, ostrzezenia, porady ?
Temat: V-MAX
forum DT ale ci mi sie szkodzi pochwalić xD jechałem komarem 55 km/h ;] a MZ TS 150 jechałem około 90 km/h nie wiem dokładnie co do kilometra bo kolega skutem wyciągał 80 km/h i jak go wyprzedzałem to jechałem właśnie z 10 kilo szybciej nie był to jeszcze taki max na jaki silnik mógł pozwolić bo było dopiero 5 tys obrotów ale gdy jechałem szybciej całę moto dostawało takich wibracji że nie szło ujechać strasznie telepotało ale gdybym jakoś na hama trzymał kiere i sie jeszcze bujał to myśle że ze 100 by poszłą ale aż strach bo przy takiej prędkości większe wibracje i gleba za dobrze by się nie skończyły :) Pzd.
Temat: Rzeszów 06"
Z tego co mówił Damian Allu bardzo spodobały mu sie drogi.
Zaliczyliśmy Huberta Barana bo mieszka nie daleko pogadali my jeszcze z Grzegorzem 125 który ma MZ Ts 150 po remącie tylko nie ma klapki od schowka
Był u Huberta jego wójek Golfem I no i na podwórzu stały 3 motocykle mój, i tego grzeska i allu. Wpadł jego wójek i tak
Cytuje
- Co tu motyla noga komis!!
Tak śmiali my z tego ze total i wogóle pozdro dla wójka Huberta
2 Cytat
- Po co kosisz trawe
a Hubert to co bede chdował
3 Cytat
- Gdzie stary baran
Hubert a ptaszek go wie ;p
Cchiał nam dać zgnitego Golfa I bez tylniego zawieszenia za wszystkie motorki
Pod koniec spotkania było śmiechu a śmiechu
Foty tez sa na mojej str ;]
Tekst dałem z swojego forum bo niechciałem odnowa pisac ;]
Allu spoko gość
Temat: "Motór" czyli OT
Nie osmielilbym sie zadac tego pytania na forum motocyklowym, ale moze tu ktos odpowie. Tak sie ostatnio zastanawiam czy nie sprawic sobie motoru (bo przeciez to, o czym mysle to nie motocykl) - jakiegos takiego w granicach 500 PLN (co kupic do 500 PLN ).
Mysle o WSK, na ktorym robilem prawo jazdy, w czasach mojej mlodosci zwane "czarna smiercia" lub Wiejskim Sprzetem Kaskaderskim lub MZ TS 150, moze jakas Jawe 175. Ot cos takiego zeby sobie stalo, w czym moglbym podlubac, czasami troche upiekszyc a czasami moze nawet odpalic i zrobic rundke dookola wsi. Jakies sugestie, ostrzezenia, porady ?
Właśnie pojeżdziłem na Wiejskim Sprzęcie Kaskaderskim kupionym za 300zł. Oczywiście wymaga dłubania, ale jeżdzić to jeżdzi...
Nawet dosyć szybko.
K
Temat: Co myslicie o etz 150 w formie crossa ??
chłopaki dzieki za takie zainteresowanie tematem to forum naprawde jest zajebiste sorki że tak mało sie wypowiadam ale chwilowo nie mam kompa, co do tego silnika to problem rozwiązał sie sam, bo tam był włożony silnik od mz ts 250 ze zmienionymi żebatkami na crossowe, z silnikiem był problem bo paliwo dostawało sie do skrzyni, dzisiaj wlałem doktora i panowie MOTOR ożył , co wiecej... to nie motor TO BESTIA ma takiego kopa że szok , silnik jest trochę ciężki ale naprawdę moc robi ogromne wrażenie.... na ulicy wyciągłem coś około 100 km , no ale wiadomo że motor nie ma być do szybkiej jazdy tylko do terenu, i tam sprawuje sie.... BARDZO dobrze, choć nie jestem w stanie zdać dokładnej recenzji ponieważ motor po jakiejś godzinie niecałej jazdy padł , przez akumulator, nie ma ładowania no ale motor już zaprowadziłem do elektryka tylko problem jest w tym że tam jest instalacja 6v :/ no ale jedno wiem że póki co nie będzie zmiany na etz 150 , wleje jeszcze jednego doktora, zrobie ładowanie i zobaczymy jak to bedzie się sprawowało w wiekszych terenach, póki co moc mnie miło zadziwiła motor jest stosunkowo bardzo lekki no ale silnik troche dodaje wagi ale ostatecznie waga się wyrównuje wiec póki co jest ok
Temat: MZ 150 - szybkie rozładowanie akumulatora
Mam podobny problem. Mam mz ts 150. Naładuje akumulator, pojeżdze troche i akumulator sie rozladowuje i tak caly czas. Czytałem na jakims forum ze to wina regulatora napiecia??? Jak sie zabrac do naprawy tej usterki??
Temat: O zacofaniu forum wraz z ewolucją klubu.
Chciał bym poruszyć nowy watek w tym temacie.
Dziś, na bazarze we wrocku zauważyłem czerwona TS250 stojącą w grupce innych maszyn w tym dwóch JAW. Podszedłem do motocyklistów i pytam czy to kogoś od nich ale niestety nie było właściciela, ale jeden koleś zapytał czy interesuje się takimi sprzętami, odpowiedziłęm ze mam ETZ 150 i tak chciałem zareklamowac MZ club właścicielowi TS.
Na to koles stwierdza że był tam i mówi ze ot jedna wielka lipa ten club
Ja oczy i pytam czemu?
a on że troche tu poszperał i odechciało mu się rejestrować na forum, bo z tego co on tu widział to większość MZ to "wyciągnięte z rowu" MZ I dopytuje się gdzie ten klub ma siedzibe itd. Ja mówieże od nowego roku to bedzie prawnie zarejstrowane i że będzei się rozwijać, opowiadam też że były zloty i że klubowicze już robili jakieś większe rajdy po Polsce.
Aha później zaczoł opowiadac zę ma dwie TS 150 175, ES250/1 i jedna odpicowaną ETZ 250 więc fan MZ mozna powiedzieć i szkoda ze tacy ludzie tak myślą o tym.
w każdym razie powiedziłem żeby się zarejestował i cos działał .
Temat: Witajcie :)
Czesc, mam na imie Damian, jestem z Krzeszowic - ok 25 kilo od krakowa. Za rok wybieram sie na prawo jazdy ( tylko mnie nie zjedzcie ze malolat jestem i co ja robie na forum mz...) i chcialem zrobic odrazu na samochod i motor. Chcialbym kupic motor (bardzo podobaja mi sie etz np z 90 roku). Niemam zbytniego doswiadczenia z jazdy na mz jedynie co to z tylu na etz 150 i 250 ts (swoja droga robi wrazenie : D ) samemu jakos nie mialem okazji sie przejechac ale jako tako umiem jezdzic. Niewiem co wybrac na poczatek. Potrzebowalbym motoru do jazdy do szkoly i oczywiscie jakies wypady : ) . To moze tyle o mnie. Czekam na wasze odpowiedzi : )
Pozdrawiam wszystkich !
Temat: Dzień dobry
Hej! Witam wszystkich użytkowników tego forum, oglądałem je od dłuższego czasu ale z powodu lenistwa nie chciało mi się tutaj zarejestrować. Napiszę coś po krótce o sobie. Nazywam się Mariusz, mam 16 lat mieszkam w Olsztynie (woj warm.-maz.) Motocyklami interesuje się od zawsze. Posiadam MZ ETZ 250, TS 150, WSK 125, Komar 2350X2, motorynka z silnkiem WSK 125 i to narazie wszystko, mam nadzieję że będzie tutaj ciekawie. Pozdrawiam!
Temat: Jawa czy ETZ ?
Jedyna Jawa jaką jeździłem to Jawa 250 z 56r. kumpla, swoją drogą fajny sprzęt, ale zawsze chciałem pojeździć TS 350. Motocykl podobał mi się odkąd pierwszy raz zobaczyłem te dwa wydechy . MZ też mi się zawsze podobała, szczególnie 251, no i poczytałem sobie trochę tego forum i kupiłem MZ. Jednak ciągle chodzi mi po głowie zakup TS 350, i jak będę miał trochę kasy, wyremontuję MZ to pewnie kupię Jawę. Co do awaryjności Jawy to nie mogę nic powiedzieć, bo nigdy nie miałem. Jaw nie powinni oceniać ci którzy ich nie mieli, a to w jakim stanie mają je sąsiedzi nie ma znaczenia, bo np. znam gościa który ma, wg niektórych tutaj bezawaryjną MZ 150 i chyba nigdy nie zajechał nią dalej niż 3 km bo doprowadził ją do takiego stanu, że po takim dystansie nadawała się już do naprawy i jeżeli patrzył bym na niego to MZ bym w życiu nie kupił bo po co mi motocykl który trzeba częściej naprawiać niż jeździć. Wg mnie awaryjność motocykla takiego jak Jawa czy MZ zależy przede wszystkim od użytkownika, jak dba i czy potrafi należycie zadbać o maszynę. MZ może po prostu wymagają mniej troski i łatwiej jest je utrzymać w dobrym stanie niż Jawy, ale nie znaczy to że Jawy są beznadziejne, itp., może po prostu wymagają trochę więcej od użytkownika.
Temat: Witam Miłośników Motocykli MZ
Nazywam się Tomasz i mieszkam w Kościerzynie w woj. pomorskim. Od dwóch lat jestem posiadaczem MZ ES 250/2 Trophy 1972 (nawiasem mówiąc to dobry rocznik - bynajmniej nie tylko dlatego, że się wtedy urodziłem). Motocykl zakupiłem - wydawałoby się w dobrym stanie, lecz okazało się co innego. Przez dwa lata, powoli przeprowadzałem jej remont, który w zasadzie się już skończył. Pozostało kilka drobiazgów, o które chciałbym zapytać w innym działe forum.
Kilka słów o sobie dotyczących dwóch kółek:
Swoją przygodę z motocyklami zacząłem w zasadzie od urodzenia bo w wyniku awarii autobusu marki Sanos o mało co mama urodziłaby mnie na motocyklu WSK M06 mojego taty. Później kolejna WSK 125, następnie Ogar 200 w międzyczasie CZ 175 Cross, następnie Jawa 350 TS. Doatkowo krótkie epizody z WFM, Junakiem i Kawasaki Vulcan 750.
Odrestaurowaliśmy z bratem SHL M11 175 w trakcie Żak, Lambretta 150 no i moja MZ. To na razie tyle.
Cieszę się, wstąpiłem w szeregi klubowiczów. Jeszcze raz witam i pozdrawiam!
Temat: fishki do motocykli mz
gadałem a adminem i myślę ze niebawem powinien zamieścić te fishki na forum w odpowiednim dziale i w odpowiednim czasie. jednak może komuś mogą przydać się teraz.
zamieszczam listę fishek które posiadam, znalazłem je kiedyś na necie nie są mi potrzebne ale może ktoś inny z nich skorzysta. nie jest to nic rewelacyjnego jakieś schematy bądź rysunki części, elementów motocykla. piszcie co jest wam potrzebne a ja postaram się zamieścić to na jakimś serwerze i podam link. może znacie jakiś dobry serwer
tutaj jest lista fishek:
BK 350 (15 PS-Version).zip (2990 kB)
BK 350 (17 PS-Version).zip (941,7 kB)
ES 125, ES 150.zip (1,51 kB)
ES 150.zip (795,8 kB)
ES 150.1.zip (812,2 kB)
ES 175 und ES 250.zip (834,2 kB)
ES 175.1 und ES 250.1.zip (915,1 kB)
ES 175.2 - ES 250.2 ('67).zip (994,6 kB)
ES 175.2 - ES 250.2 ('68 englisch).zip
ES 175 und ES 250.zip (834,2 kB)
ES 175.1 und ES 250.1.zip (915,1 kB)
Motorrad ETS 250 Trophy-Sport.zip (631,8 kB)
MZ-Motorräder TS 125, TS 150 und TS 250.1 x.zip (1754 kB)
MZ-Motorräder TS 125, TS 150 und TS 250.1.zip (1020 kB)
MZ-Motorräder TS 125, TS 150 und TS 250.zip (970,5 kB)
MZ-Motorräder TS 125 und TS 150 (englisch).zip (242,4 kB)
MZ-Motorräder TS 125 und TS 150.zip (221,9 kB)
MZ-Motorräder ETS 175 Trophy-Sport und ETS 250 Trophy-Sport.zip (822,4 kB)
MZ-Motorräder ES 175.2 und ES 250.2.zip (744,8 kB)
MZ-Motorräder ES 125.1, ES 150.1, ETS 125.1 und ETS 150.1 x.zip (651,6 kB)
MZ-Motorrad TS 250.zip (186,3 kB)
Motorrad ETS 250 Trophy-Sport x.zip
ES 175.2 - ES 250.2 ('69).zip (801,7 kB)
ES 175.2 - ES 250.2 ('73).zip (787,1 kB)
ES 250.zip (726,8 kB)
Motorrad ETS 250 Trophy-Sport.zip (631,8 kB)
Motorrad ETS 250 Trophy-Sport x.zip (1074 kB)
MZ 500 R.zip (649,1 kB)
MZ-Motorrad TS 250.zip (186,3 kB)
MZ-Motorrad TS 250.1.zip (195,0 kB)
MZ-Motorräder ES 125.1 und ES 150.1.zip (1,51 kB)
MZ-Motorräder ES 125.1, ES 150.1, ETS 125.1 und ETS 150.1.zip
Typ ES 250 (Doppelport).zip (941,9 kB)
Temat: mz150 do wsk125
jak silnik jest od ts 150 to tylko uchwyty do silnika a jak od etz 150 to jest trochę a i jeszcze elektrykę musisz przełożyć albo zrobić jak coś to zobacz fotki mojej mz-ki są na forum tam mam silnik od ts 150 w ramie ws-ki
Temat: Moja Historia z ETZ 250 i MZ TS 150 :)
Witajcie. Opisze wam jak kupilem moją etzke i jak zacząłem przygode z mz-tkami
Mój brat jak miał 20 lat dostał motocykl marki MZ Dostał go od wujka za to że moj starszy robił mu cos tam przy ciągniku ciągle etka miała chyba zatarty wał zrobił remont i ecia pięknie pracowała Pamiętam jeszcze jak jeździłem z nim do babci na baku miałem może z 7 lat w roku 1998 brat odstawił etke była od czasu do czasu jeżdzona ponieważ brat miał studia i nie miał czasu żeby jeździc
w bodajże 2006 roku wytargałem mz-tke z szopy w kolorze niebieskim z wybitym szkiełkiem popalonymi żarówkami w zegarach i popsutym półksiężycem były to wakacje kupiłem półksiężyc zarówki i szkiełko silnik miał takie luzy na wale że aż ładowania nie było więc jak mz-tke poskładałem to akumulator od samochodu i heja Później wykonałem remont kapilalny w mz-tce rama została wyczyszczona i pomalowana na czarno a bak i boczki na Meksykańską Czerwień Zresztą gdzies tu są fotki Została położona nowa instalacja elektryczna. Później TS-ka mi sie znudziła a z braku kasy zacząłem przerabiać ją na ETZ 150 załozyłem bak i boczki od ETZ 150 tarcze hamulcową i 12V Dobra to teraz troche o ETZ 250 którą jeszcze składam i którą mozna powiedziec (kupiłem na częsci) Pewnego wieczoru dostałem wiadomość na GG od kolegi Michał_TM (za co mu bardzo dziękuje, gdyby nie on to bym tej eci nie miał) z ofertą kupna ramy do ETZ 250 z dokumentami w atrakcyjnej cenie(nie powiem ile ) Po wywiadzie z kolegą na temat ramy postanowiłem że kupie tą rame ide do starszego mówie (bedziesz miał jutro kurs do Tomaszowa A on sie pyta po co ja mowie po rame do Mz-tki pytam sie czy pojedzie? Chwila zastanowienia No pojade dlaczego miałbym nie pojechać Dobra jedziemy do Tomaszowa po drodze wpadłem do sklepu z czesciami do Motocykli Jestem u Michała woła mnie do Garażu rama stoi mówie co jeszcze dorzucisz do tego??? Dorzucił bak boczek lewy i podnóżek centralny Ładujemy ramę do Lanosa i Lecim na Szczecin Ładnie podziękowałem i jedziem następnego dnia zabrałem sie za składanie wszystkiego do Kupy i za kładzenie instalacji elektrycznej...(nie nawidze kłaść instalacji w ETZ za dużo kabli ) wszysko prawie poskładane tylko brakowało paru czesci o których sie dowiedziałem od kolegi astry115 kupiłem siedzonko prawy boczek, bęben hamulcowy, prawy dekiel (w moim była dziura nie wiem jak to zrobił poprzedni właściciel silnika) i pare dupereli raz przeglądając allegro natknąłem sie na silnik w BdB stanie do ETZ 250 z zapłonem elektronicznym pisze do kolesia wymienione zostało to i to... Mówie to jaka ostateczna cena za ten silnik?? Za 250 pójdzie?? (chciał 300) zgodził sie a do silnika dorzucił diody prostownicze, regulator napięcia i pare rzeczy o których nie pamiętam w silniku wymienił tłok duże koło zębate i slimaczyce obrotka brakowało sprężyny kopnika więc kupiłem nową i z pomocą kolegi z forum zamontowałem Silnik przysłał kurierem co mnie wyniosło 35złotych ponieważ kurier sie pomylił (chwała tobie bedziesz miał 4-paka jak cie spotkam) i wpisał zamiast 45kg to 4 kg Niedawno pomalowałem bak boczki tarcze hamulcową i błotnik na kolor niebieski metalik pospawałem uchwyty silnika z 2 jeden zrobiłem wypolerowałem pompe dystanse koła przedniego i w koncu odpaliłem Etke bez kolanka (pół wsi sie zleciało obczaić co sie dzieje) do skonczenia jeszcze troche zostało ale juz widać koniec tu macie pare fotek ts-ki i czesci etz bo całej fotek jeszcze nie mam Sory że nie uzywałem kropek i przecinków ale mi sie nie chciało i nigdy nie uzywam jak skoncze ete to dodam foty Dzieki za przeczytanie tego i Pozdrawiam wszystkich
Temat: Simson s514 vs. Suzuki Gn 125...
[color=#004000]"A co do wcześniejszego "fachowca" to chciałem powiedzieć ,że znawca 2T i 4T to nie pisze pierdół o tym ,że ciśnienie wzrasta czy maleje bo to jest bez znaczenia"
[/color]
Jeśli wdł Ciebie nie ma znaczenia to nie wypowiadaj sie bo nie masz bladego pojęcia o silniku wzrost cisnienia ma i tutaj sie osmieszyłes , radze jeszcze poczytać o turbo spręzarkach i dowiesz sie o wzroście cisnienia i to nie sa pierdoły , pierdoły to sa jak gdzieś cos usłyszysz i gadasz bezmyślnie o tym , wiesz mi ze b duzo osób na forum wykorzystuje to zjawisko .
[color=#004000]"Do tego 4t odprowadza przez zawór/y wydechowy/e prawie wszystkie spaliny a 2t nie dość ,że nie wypuszcza to jeszcze zasysa przy sprężaniu. Nie przegazujesz co jakiś czas to ci zgaśnie bo się zdławi"[/color]
nic mi sie nie dławi i nie gaśnie chyba ze masz zapłon źle ustawiony , gdybyś wiedział o rezonansie to nie piepszyłbyś 3po 3 bo powstała fala uderzeniowa wytwarza ciśnienie które tworzy nam jakby zawory których nie ma i nie tracimy mieszanki
[color=#004000]A bajki typu ,że mz zamyka licznik to możesz dzieciom opowiadać ale nie mnie nie. Bo na mztkach się wyjeździłem i żadna blatu nie zamknęła. Moja miała elektroniczny zapłon i odzięcie ustawione na 7000 i 120 szła ni <<<>>> więcej[/color]
Osimieszasz sie kolego proponuje wejść na serwis typu youtube i poszukać jak goście zamykaja liczniki
[color=#004000]Obrotomierza nie wypuścisz dużo ponad czerwoną skale i to nie na długo bo głowice byś miał w baku ,albo przegrzanie silnika i rame złamana.[/color]
oj chłopak chłopak ale głupoty gadasz .............
[color=#004000]"Nie lubie mz"[/color]
to wiele wyjaśnia , jestes po prostu uprzedzony i nie wiesz o czym mówisz
[color=#004000]"Simson tak ale nie wierze komuś kto opowiada ,że lata simem ze skrzynią 6 tyle co mz nawet po full kapitalce"[/color]
simson z silnikiem 125/x kanałów ma ponad 23 konie o ile sie nei myle do tego wazy ok 85 kg to sobie wyobraź ze maluch ma ok 23 i waży ile a jedzie 120 km/h a sismon który jest kilkanascie razy lzejszy nie pojdze???
[color=#004000]"mz bo to nie jest motor pościgowy"[/color]
ktoś tutaj spał na lekcjach historii a konkretnie przełom lat 80'/90' gdzie na tamte czasy mz była używana w policji i była motocyklem pościgowym
[color=#004000]"Jawa ts 350 jak 150 ciągnęła. A jeździłem bez kasku "
[/color]
a potem sie dziwić ze o motocyklistach mowi sie ,że sa dawcami
Teraz takie małe podsumowanie , generalnie Twoja wiedza opiera sie na przypuszczeniach i motocyklach które miałes i z tego co mowisz i wnioskuje były bardzo słabej "kondycji" ja kolego obcuje z kilkoma motocyklami
SImson s51/s60
Suzuki GS 500
Yamaha radian 600
Suzuki Y2K 1300 2x turbo spręzarka 2x intercooler wzmocnione korbowody , kute tłoki itd .....ble ble ble.....
wiec mi nie zarzucisz ,że nie mam 4 t , wiesz mi jesli ktoś mowi ,że ze wzrostem cisnienie a przy obrotach.... -to nie ma znaczenia to ja poprostu nie mam o czym z Toba rozmawiac gdybym dał Ci sie na NOS-ie przejechac to poprostu rozpiepszyłbyś mi skrzynie i zabiłbyś sie na 1 lepszym drzewie nie wspomne o rozwaleniu silniku , tutaj wszystko ma znaczenie i nie sztuką jest sie wymądrzać sztuka jest poznać silnik , powątpiewam czy kiedykolwiek zrobiłes samemu choć 1 remont silnika kapitalny , szkoda słów.
Wiesz ja jestem człowiekiem który robi gigantyczne km na simsonie bo lubie i wiem jak silnik zachowuje sie np po 300km ciągłej jazdy .
PS jako moderator oświadczam ,że za obrażanie innych uzytkowników będzie warn następnym razem