Patrzysz na wypowiedzi wyszukane dla frazy: fotd Plaza serwis





Temat: poszukuje wlascicieli tdci 136 KM
mam nowego focusa tdci 136 KM.przejechalam nim juz 2050 km ale dopiero od 3 dni zaobserwowalam dziwny dziek jakby metaliczny po mocnym wcisnieciu gazu i przekroczeniu 2 ty obrotow.trwa on ok 2 sek.po kolejnej zmianie biegow i przekroczeniu 2 tys obrotow dzieje sie to samo ale tylko po mocnym depnieciu na gaz.czy ktos z wlascicieli tdci 136 mial lub ma podobne przejscia i ewentualnie co to moze byc bo w serwisie ford plaza w wawie nie maja pojecia... i mowia ze to nie turbina mimi iz ja tak myslalam...
dzieki z gory za jakakolwiek pomoc!
pzdr





Temat: SERWIS FORD'a....


Na ulicy Ostroroga jest mały serwis obok serwisu Opla. Po doświadczeniach
zdobytych w Auto plaza tamten wydał mi się całkiem ok.

FORD
Lipski B.S., ul. Ostroroga 20-22 AB, tel. 632-75-44
Autoryzowany serwis


Z ASO to tylko Lipski :)))
W porównaniu z Autoplażą to niebo i ziemia.
Poczytaj porównanie  w-skich ASO na forum.fordclubpolska.org

Pzdr.
Skolmi







Temat: No i stalo sie ....






| gdzie
| oddac Forda Escorta do naprawy? Polacacie jakis konkretny, sprawdzony
| warsztat lub serwis Forda? Z kasa nie ma problemu bo auto ubezpieczone.

Byle nie do Ursyn-Car bo to partacze. Ja bylem kilkakrotnie zadowolony z
roboty na Dobrej.


Ford Plaza tez mnie nie zawiodl. Szczegolnie, ze samochod zastepczy dali na
czas naprawy. Maja swoja wlasna wypozyczalnie to jak cos jest na parkingu to
sie nawet nie pultaja. Inna sprawa, ze za to wlasnie pokochalem
ubezpieczenie w Allianzie. Na 5 dni w roku przysluguje samochod sluzbowy tej
samej klasy co twoj. Mila sprawa.

vpw





Temat: Dobry mechanik, dobry elektryk - Ford.
Chcę zasięgnąć opinii o serwisach mechanicznych i elektrycznych.
Swój samochód zostawiałem w autoryzowanym serwisie ... ale poczucie uczciwości mają tam takie, że szlag mnie już trafia.
Nie widzą nic złego w tym, żeby brać kilkakrotnie zapłatę za tę samą robotę... przy reklamacji okazało się, że muszę płacić... i kilka innych takich akcji już było.
O cenach też szkoda mówić, bo to przecież "oryginalne części, najlepsi fachowcy, itp, itd"
Mam dość.

Bardzo proszę o wszelakie informacje gdzie szanowni sąsiedzi zostawiają swoje maszyny.
Podejrzewam, że każdy zmotoryzowany forumowicz skorzysta, jeśli rozdamy sobie informacje:
- kto w jakm serwisie był, (adres, nazwa)
- jakie miał wrażenia stamtąd,
- jakie były ceny, (czy serwis gwarantuje jakość swoich usług?)
- jakie było podejście do klienta,
- czy dużo ludzi czeka w kolejce,
- czy mają dostęp do oryginalnych części / dobrych zastępczych,
- jak się sprawował samochód po naprawie,
- napraw jakich marek samochodów się podejmują.

Od razu ja informuję - serwis który mnie zdenerwował to Ford Auto Plaza na ul. Popularnej.



Temat: Nieszczęsne dwu masowe koło zamachowe 1,8 TDCi 100KM 2003 r.
Właśnie odebrałem autko z serwisu Auto Plaza w Wawie.
Niespełna 87 000km przebiegu (mam go od nowości więc przebieg jest autentyczny) i koło zamachowe do wymiany...
Profesjonalne podejscie serwisu i uzyskanie 2 letniej gwarancji na koło i robociznę wymagało dodatkowo wymiany: kompletu sprzęgła, wysprzęglika i rozrusznika.
Zastosowano pod moim naciskiem koło i sprzęgło LUK (czyli teoretycznie zamiennik) a rozrusznik został zregenerowany.
Wg serwisu przy uszkodzonym kole zam. opiłki metalu dostają sie do rozrusznika i nie cofa się on juz tak szybko jak powinien co ponownie uszkadza koło i powoduje powroty do serwisu niezadowolonych klientów.
Dałem się zatem naciągnąć na wszystko, zaznaczając, że jak coś będzie nie tak to zafunduje im kłopociki...
Narazie chyba jest dobrze ale ujechałem zaledwie 15km.
Dla zainteresowanych:
Oryginalne koło i sprzęgło Motorcraft sa robione również przez LUK'a (mam swoje stare części i są oznaczenia Motorcraft i Luk) dlatego stosowanie oryginałów mija się z celem (jest 30% drożej)
Konstrukcja koła podobno została poprawiona.
Pewnie oryginalnie montowane były kiepskie ale Ford liczył na to, że przetrwają okres gwarancji i nie wzywał do serwisu (tak jak np. VW, który wymienia koła Luk'a w golfach)
Podaje dla ciekawych ceny (cennikowe) z faktury:
koło Luk: 1100pln
komplet sprzęgło+wysprzęglik: 830pln
śruby i inne duperele: 110pln
robocizna: 1000pln
regeneracja rozrusznika: 580pln
Łacznie: 3620

Ja po zniżkach zapłaciłem 3000pln - wydoili mnie jak krowę...
Ogólnie porażka! Swięta o chlebie i wodzie...
TTTM - ale to BARDZO nie dobrze...



Temat: serwis Forda


szukam dobrego serwisu forda w w-wie, odwiedzilem juz Auto Plaze i Top Car
ale jakosc uslug i profesjonalizm siega dna, bede testowal Ursyn-Car. moze
ktos ma dobre wspomnienia z jakiegos serwisu?


jezeli sa tej klasy co na Slasku, to nie znajdziesz. Obserwuje, ze
Ford nie ma niestety przyzwoitych ASO, przynajmniej mi sie nie udalo
ich wykryc :((.  Tez zrobilem blad kupujac Forda, nastepnym razem bede
omijal te marke szerokim lukiem ...





Temat: Vectra 2,5 V6 vs Mondeo 2,5 V6


witaj,

jezdzilem 3 lata (160.000 km) mondeo 2.5 1998. zwrocilbym uwage na jedna
rzecz - serwisy. poniewaz jestem lewusem, wiec korzystalem z serwisow
firmowych (kolejno: top car, ursyn car, auto plaza, wszystkie w warszawie).
i to one - fatalne w kazdym calu


Dlatego ja swojego Forda nie serwisuje w ASO, tylko u mechanika specjalizujacego sie w
Fordach (wawa). I od niego wychodze zadowolony i z ciezszym portfelem niz po wizycie w
ASO.
I nastepny samochod to tez bedzie Ford wlasnie ze wzgledu na bliskosc dobrego serwisu :)

Pzdr.
Vulture
Ford Escort combi 1.6 16v





Temat: FOCUS ST - WIELKIE OSZUSTWO REKLAMOWE FORDA
Ponieważ pani Dyrektor zleciła załatwienie sprawy w mojej obecności szefowi serwisu a on nic nie zrobił oprócz 2 telefonów do mnie.

Czy sugerujesz abym napisał skarge do Ford Polska na sprzedawcę Auto Plaza w-wa ul. Popularna, że mnie maja gdzieś i nie powinni reprezentować interesów Forda w Polsce?

Czy to masz na myśli?

Zastanowię się nad tym - dzięki za podpowiedź!

A jeśli Ford Polska zbagatelizuje sprawę to pisać do centrali ale gdzie - proszę o podpowiedź i z góry dziękuję!



Temat: Ze starszakiem do ASO?


Czy z takim autem warto jechac do ASO? A może choć na pierwszy
przegląd? Ile kosztuje taki "serwis" w ASO a ile w zwykłym
warsztacie?


ja Fiestusia jezdzilem do ASO do wieku 11 lat i 210 tysiecy przebiegu. Gonera w
Lodzi dawal mi specjalna cene za uslugi, bylem bardzo zadowolony.

efekt - jak Fiesta miala 9 lat pojechalem do Ford Auto Plaza na "darmowke", gosc
szarpal mi kola i reszte przez 20 minut po czym przyznal, ze nie mial jeszcze do
czynienia z tak sztywnym samochodem w tym wieku i nie ma mi nic platnego do
zaproponowania.

do dzis na przeglad techniczny wjezdzam "z ulicy" jak mi sie przypomni i zawsze
przechodze, niezaleznie od stacji diagnostycznej. serwisujac u pana Miecia na
pewno tego bym nie mial.

pozdr, rdx





Temat: Ursyn Car - serwis Forda -czekam na szkalujące opinie
Mam zamiar tam się udać. na razie z mojej listy warszawskich serwisów forda
skreśliłem:
Auto Plaza - za olewanie
Top Car  Aksamitna - za niekompetencje i naciąganie
Ford service Dobra - za nagabywanie do płacenia na lewo bez rachunków.

Jak nie zgnoicie Ursyn Car to zrobię tam przegląd i być może dam się
oskubać.

PStryk





Temat: SERWIS FORD'a....
Na ulicy Ostroroga jest mały serwis obok serwisu Opla. Po doświadczeniach
zdobytych w Auto plaza tamten wydał mi się całkiem ok.

FORD
Lipski B.S., ul. Ostroroga 20-22 AB, tel. 632-75-44
Autoryzowany serwis

ponton





Temat: Co to jest? (problem z Fordem)



Objawy:
Trzęsie kierownicą przy hamowaniu.
Przy hamowaniu np. z ~160-180km/h "wręcz" mocno bije ;-)(delikatnie
mówiąc)
Okres objawów:
Ok. 1,5roku delikatnie tylko przy hamowaniu z większych prędkości od 3
tygodni zawsze,
przy każdej prędkości
Podejrzenia:
1. tarcze
2. klocki
3. felgi
4. opony?
5. śjakieś serwo, ABSy i.t.p.
Czyny:
Wymiana na NOWE:
1.Felgi ALU ( biło na starych alumkach jak i na stalowch, zimowych.
2. Oponki
3. Tarcze hamulcowe.
5. Klocki przód.
Objawy po wymianie:
_BEZ ZMIAN_
Czyny 2:
1. Wizyta w Auto Nobile ASO Forda na Płowieckiej w Wawie.
- Auto zostało sprawdzone m.in. na "ścieżce diagnostycznej".
- Wynik owalizacja tarcz OK, klocki OK,
    amortyzatory OK, końcówki drążków OK, sprężyny OK.
Wszystko kurna OK a mi nadal "trzęsie".
2. Wizyta u mechanika 1
- "Może by tak tarcze obtoczyć"...wrrr... tarcze nowe po ok. 400km
- "Może nie było dobrze oczyszczone przed założeniem nowych tarcz"
Hmmmm... możliwe
Czyny 3:
Sam osobiście zdjołem koła, zdjołem tarcze, oczyściłem (było czysto) i
.....
1. Wizyta u mechanika 2.
- Podniósł auto do góry, obejrzał, poruszał kołami na boki, próbował
  podważać wszystkie końcówki
- Dokręcił półkę ( co kolwiek to jest ale podobno w Fordach się luzuje),
- podokręcał momentem wszystkie śruby/nakrętki i.t.p.
- przejechał się autem. Najpierw się zadziwiał jaki to brak luzów jest w
kierownicy
 i że strasznie "sztywno jest" i jaki to krótki skok ma skrzynia
Wynik konsultacji:
No trochę trzęsie ale jeździłeś tyle to pojeździj jeszcze a jak będzie już
to słychać
to będzie wiadomo co
i się wymieni.
Moje:
O rzesz ty..... prosta wydaje się sprawa a każdy "servis" warczy a temat.
Pytanie do Was:
Co to jest?
Może znacie jakiś serwis w Wawie który mi to zrobi.
Jakieś pomysły?
Może ktoś to przerabiał?
Może Jakub Zawiła-Niedźwiecki ma jakieś wskazówki :-) ?
Auto jest serwisowane w ASO Auto Plaza na Popularnej i miało w styczniu
przegląd
ale tym ciućmokom jak nie powiesz dokładnie co jest grane to nawet nie
zauważą.
Aaaa... bym zapomniał na tym że przeglądzie został wymieniony płyn
hamulcowy
bo podobno wzal w za niskiej temperaturze.
Auto to Foczka kombi 1,6 z ABSem z XII 2000r 38000km.
PS
Znajomy ma ten sam objaw tylko u niego jest to BMW 535i i wymieniał już
wszystko
nawet amorki.

--
==========================
      ..::fERSON fORD fOCUS::..
==========================


Z tego co piszesz to glowne podejrzenie poszlo by mi na geometrie, nie wiem
sprobuj w 2 lub 3 warsztatach najlepiej na aparaturze laserowej, ja tez mam
takie draganie w escorcie (no wiem ze starszy typ) ale wszystcy mi mowili ze
to od geometri mimo iz nie mam luzow itp. Nie piszesz ze to robiles, ale
mozliwe jest ze to tez sprawdzales wiec proponuje jeszcze raz to sprawdzic
na aparaturze z dokladnosci co do sekundy wyprzedzenia (nie wiem czy takie
juz sa) ale napewno na aparaturze z dokladnoscia co do minuty wyprzedzenia i
wychylenia. Bo moglo sie zdazyc ze wjechales w jakas dziure lub cos takiego,
a przy tym geometria tez moze sie "zepsuc". Wiecej nie wiem, mam nadzieje ze
moze jakos pomoglem a jezeli nie to chociaz probowalem.

Pozdrawiam Solar





Temat: FOCUS ST - WIELKIE OSZUSTWO REKLAMOWE FORDA
Jestem posiadaczem pierwszego sprzedanego w Polsce FF ST 2522 ccm R5 mocy 220 KM i 320 NM - z taką świadomością w dniu 4 kwietnia br dokonałem zakupu tego auta w AP W-wa. Buda - forda silnik - volvo.

Cieszyłem się jak głupi, bo takie autko chodziło mi po głowie.

Po 3 tysiącach przejechanych kilometrów udałem się do serwisu aby dokonać wymiany oleju oraz wkładu filtra olejowego. W serwisie olej syntetyczny był ale po wkład do filtra jeździłem do volvo bo srwis nie posiadał.

Mając juz ułożony silnik zdecydowałem się na zbadanie jego mocy na hamowni silnikowej. Wybór padł na Kreatora mocy w W-wie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy z wydruku dowiedziałem się że mój samochód ma tylko 190 KM i około 300 NM jedyna rzecz, która się zgadzała to to że przebieg momentu obrotowego rzeczywiście zgadzał się miejwięcej z tym o czym informowała firma ford. Hamowanie odbywało sie na paliwie 95 oktanów. Takim paliwem zalewałem to auto od początku.

Udałem się do AP w Warszawie z wydrukiem i wylewam tam swe żale, że przecież w dniu zakupu to auto miało mieć taką moc jaką podano do wiadomości publicznej.

Tam Pan kierownik działu sprzedaży poinformował mnie, że dane dotyczą mocy samego silnika i jego sprawności a nie mocy przekazywanej bezpośrednio na koła auta.

I w tym miejscu mnie szlag trafił - przecież mnie nie interesuje sprawność silnika tylko moc właśnie przekazywana na koła i dająca się zmierzyć na hamowni.

Gdybym wiedział, że ten samochód ma taką moc to nie wywalałbym 120 tyś na niego bo znam parę innych ciekawych autek za nawet niższe pieniądze. Ford nigdzie nie podaje w swoich reklamach, że podana moc to moc silnika a nie samochodu.

I to już jest oszustwo!

Na moje protesty Pan kierownik działu sprzedaży AP Warszawa wezwał ochronę i kazał mnie wyprosić!

W między czasie poprosiłem o rozmowę z Panią Dyrektor, która mnie wezwała na rozmowę. Okazała się osobą normalną w przeciwieństwie do swego pracownika.

Od tej Pani dowiedziałem się że instytucją, której wyniki badania mogą być uwzględnione i respektowane przez firmę Ford jest PIMOT Warszawa ul. Jagielońska.

Zostawiłem kopię wydruku przebiegu mocy i opuściłem AP. Poczułem się jak frajer, który był dobry płacąc 120 tyś za coś co nie jest tego warte. A gdy przychodzi upomnieć się o swoje można go wywalić za pomocą ochrony!

Opróżniłem zbiornik paliwa z benzyny 95 oktanów i zalałem go do pełna paliwem bp 98 oktanów tak jak zaleca producent - wyjeżdziłem zbiornik i ponownie go zapełniłem tym paliwem aby komputer miał duzo czasu na przestqawienie parametrów do danego paliwa.

Pojechałem także do innego serwisu po to aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku z komputerem, czy nie ma błędów i czy czasami nie poszedł przepływomierz bo to także może być przyczyną spadku mocy. Okazało się wszystko w porządku!

W między czasie zwróciłem się telefonicznie do w/w Państwowego Instytutu w celu umówienia się na hamowanie forda st. Tam szanowny Pan zapytał mnie ile koni ma mój silnik kiedy mu powiedziałem że powinien mieć powyżej 200 KM - stwierdził, że niestety badania nie zrobi bo ich hamownia jest tylko do 180 KM. Jaki z tego wniosek?

Instytucja wskazana przez Forda i podobno wyniki, której uwzględniają nie jest w stanie dokonać pomiaru!

Zapytałem szanownego Pana to co mam zrobić? Podpowiedział mi abym zgłosił się do instytutu Transportu i poprosił o hamowanie tego silnika, przy czym poinformował mnie że według obowiązującego prawa międzynarodowego - unijnego dopuszcza się mniejszą moc do maksymalnie 5% wartości nominalnej.

To było dla mnie wskazówką że mój ST nie jest tym czego oczekiwałem w dniu zakupu!

Zwróciłem się więc do Instytutu Transportu w Warszawie, który zajmuje się także wydawaniem homologacji dopuszczających pojzady do jazdy po polskich drogach.

Tam miły Pan stwierdził, że mogą jedynie hamować sam silnik ale muszę im dostarczyć silnik wraz z osprzętem. Czyli wyjąć na swój koszt dać i oni go będą hamowali pod kontem sprawności.

Kółko się zamknęło. Na pytanie czy to auto lub silnik był przez nich homologowany - usłyszałem odpowiedź, że nie bo wszedł na rynek na prawach unii europejskiej.

Dwie instytucje ważne dla Forda nie były w stnie potwierdzić lub sprawdzić forda ST

Nie dając za wygraną udałem się na hamownię do Chojnackiego. Paliwo 98 bp w zbiorniku itp.

Wynik na hamowni dawał przy tym paliwie 194 KM i około 320 Nm.

Zwróciłem się z tymi informacjami do dyrektora serwisu AP i tam dowiedziałem się ponownie, że Ford potwierdza tylko moc silnika a nie moc przekazywaną na koła.

TAK WIĘC W PEŁNI ŚWIADOMY TEGO CO TU PISZĘ, FORD REKLAMUJĄC NOWEGO ST DOPUŚCIŁ SIĘ OSZUSTWA PRZEDSTAWIAJĄC SWÓJ PRODUKT I PODAJĄC NIEPRAWDZIWE DANE, KTÓRE NORMALNEGO UŻYTKOWNIKA NIE INTERESUJĄ!

TAK WIĘC ZANIM ZDECYDUJECIE SIĘ NA KUPNO AUTA MARKI FORD UWAŻAJCIE NA TO CO KUPUJECIE! BO WPROWADZANIE W BŁĄD TO SKUTECZNY SPOSÓB NA SPRZEDAŻ

TO MÓJ PIERWSZY I OSTATNI SAMOCHÓD TEJ MARKI NIE ROBIĘ INTERESÓW Z OSZUSTAMI I SALONAMI SPRZEDAŻY GDZIE WZYWA SIĘ OCHRONĘ ABY UCISZYĆ KLIENTA, KTÓRY MA RACJĘ :fcp7

WNIOSKI CO DO ZAKUPÓW AUT MARKI FORD, KUPNA ICH W SALONIE AUTO PLAZA WARSZAWA - POZOSTAWIAM WAM DO OSĄDU!

PS. NA AUTO SZKOŁĘ PANA CZOPIKA SPONSOROWANĄ KAŻDEMU POSIADACZOWI ST PRZEZ FORDA TEŻ OD PONAD DWÓCH MIESIĘCY DOCZEKAĆ SIĘ NIE MOGĘ A PRZECIEŻ PUBLICZNIE TO OGŁOSILI NO NIE?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amed.keep.pl