Patrzysz na wypowiedzi wyszukane dla frazy: Forum Passat 2001





Temat: O1/O2 vs Passat b5
Niedawno sobie myslalem jakie auto chcialbym po mojej O1 i doszedlem do wniosku ze nowsze O1, O2 lub pasek i zadalem luzne pytanie na jakims forum passata gdzie porownalem O1/O2 do passata B5 (czyli poprzednia generacja) po czym rozpentala sie mala burza.

Oto pare cytatow - oczywisie wszystkie na korzysc paska, co wy na to?

1. "Octavia czy to 1 czy 2 to się ma trochę nijak do Passata.
Porównaj to do Golfa, Bory lub Octe 2 do Jetty ale raczej nie do Passata."
2. "Co do tego "bujania" (chu... wie co to znaczy ) to jesteś w totalnym błedzie. Auto z lat np. 2001-2004 jeździ wspaniale przy silniku o katalogowej mocy 130KM. Dawno nie spotkałem tak dobrze jeżdżącego modelu tej wielkości, w takim nadwoziu. Jeżeli dla przykładu porównamy Passatowe (3B i 3BG) zawieszenie i jego komfort jazdy, pewność prowadzenia, wyczucie drogi, stabilność itp to zawieszenie Octavi ponownie ma się nijak do Passata. Dla mnie Zawieszenie Octavi w porównaniu z wielowahaczowym zawieszeniem Passata to kupa i tyle. Różnica w komfort jazdy jest poprostu gigantyczna !!! A trwałość jednowahaczowego zawieszenia Octavi jest porównywalna z trwałością wielowahacza w Passacie."
3. "Passat jest ciezszy bo jest wykonany solidniej tzn. z lepszych jakościowo materiałów i na koniec najważniejsze ODPOWIEDNIKIEM PASSATA JEST SUPERB A NIE OCTAVIA."
4. "Octavie II mozesz porównywać do Golfa V lub Jetty ale nie do Passata B5. W Octavi II też nie ma wielowahaczowego zawieszenia jak sie nie bylę. Ten sam zawias co Golf V i Jetta."

Czy te auta naprawde dzieli tak duzo ?





Temat: TDI 100KM cos słabe?? Vag błąd 16485.
Hej
Mam passata 2001, Silnik 100KM AVB. Kupiłem go niedawno i nie znam sie za bardzo ale dzieja sie dziwne rzeczy z silnikiem. Kupilem jakis tam tester ODB i podpiąłem do autka.
W silniku kilka bledów
Przede wszystkim moc w samochodzie byla tragiczna. Samochodzik po zapaleniu czasami jechal dosc dynamicznie, ale przeważnie nie mogłem osiągnąć 120km/h. Zdażało sie ze na początku jechał dość dobrze ale po chwili chyba turbo sie wyłączało i porażka.
Zmieniłem jakiś "ZAWÓR CZUJNIK TURBINY " i teraz w sumie nie jest źle ale...
No właśnie, turbo przestało sie wyłączać ale włącza sie od ok 3tys ale tylko za pierwszym razem. Później jest ok, działa cały czas tylko samochód jest troszke przymulony tz. 5 bieg, 100km/h, gaz a on nie przyśpiesza, trzeba go trzymac cały czas min.2,5 tys. obrotów wtedy jedzie. (Mialem golfa 110KM, Passata 90KM i moge powiedziec ze jechaly wiele lepiej, ten jakby mial ok 75-80KM)
W vag błąd 16485.
Przeczytałem ze może to być błąd spowodowany czujnikiem recylkulacji spalin lub przepływomierzem.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1451902

http://forums.tdiclub.com...hlight=Cage+Mod

Czy ktos miał podobny problem lub może polecić mi jakis dobry zakład na podkarpaciu?
ps.Słyszałem ze dobry jest HOFMAN w Rzeszowie.
Pozdrawiam Malina.





Temat: Passat - szrpanie przy ruszaniu


| koło dwumasowe?

jak sie upewnic czy to z tym problem ?


jak widac tutaj:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?p=8659&sid=622a6e5ba8439...
89eb3fc7ab4f

i tutaj:

http://testy.autocentrum.pl/go/28__ocena_uzytkownika_Volkswagen_Passa...
682__1602943131.html
<cytat
marka: Volkswagen
model: Passat
rocznik: 2001
(posiadam to auto 5 lat)
silnik: 1.9 (diesel)
przebieg: 120000 km
         ^^^^^^^^^^
Volkswagen Passat

Skrzynia biegów
awarie zarówno skrzyni biegów jak i sprzęgła (tarcza + koło dwumasowe)
</cytat

to te dwumasowki to nie tak rzadko padaja wiec
podjedz do mechanika - mysle, ze szybko rozpozna
czy to to.

na dobicie zapodam jeszcze jednego linka:
http://www.motoforum.pl/Opinie/VW/passat/passat.php3
<cytat
"Przestrzegam - jeśliby ktoś zmieniał kiedyś tarczę sprzęgła, która kosztuje
obecnie ok. 450 zł to liczcie się z tym, że będziecie musieli kupić również
docisk i bagatela!- koło zamahowe, dwumasowe za też bagatela! - ponad 1500
zł. Nie liczcie na używkę - bo to nic nie daje! Sam mam ten problem - bo jak
się rozstroi koło dwumasowe- wszystko się w dieslu trzęsie. Nikt mi nie mógł
poradzić - walczyłem z tym pół roku, a teraz składam kasę, aby to wszystko w
komplecie kupić ( ok. 2500 zł)"
</cytat

W.





Temat: AUTO M Michał Spławski - weryfikazcja
Witam
Ja także podpisałem umowę z Auto M na sprowadzenie VW Passata 2001. Przez tel dzień wcześniej któryś z tych Panów powiedział mi że nie potrzebna jest zaliczka że wiążące jest podpisanie umowy. Pojechałem więc do Wrocławia z Poznania i tam podpisałem umowę z tym że powiedziałem że zaliczkę wpłacę tydzień później - czyli wg. słów pana Spławskiego kiedy już powinienem mieć samochód, czyli wpłaciłbym całość sumy. Mnie taki wariant odpowiadał więc podpisałem umowę. Dzień później rano dostałem smsa że mam w ciągu 24h wpłacić 4500 tys zł. Sprawa zaczęła mi śmierdzieć przekrętem. Zadzwoniłem do Urzędu skarbowego we Wrocławiu czy wogóle taka firma Auto M jest zarejestrowana ale tam powiedziano mi że nie mogą udzielać takich informacji (bezsens). Zacząłem więc szukać w inernecie wpisując w google Auto M i trafiłem na to forum gdy były tu jeszcze chyba 6 stron dopiero ale już można było wywnioskować że ta sprawa to kicha. Nie wpłaciłem więc 4500 zł ale cały czas śledzę ten wątek i jestem z Wami! Inna podejrzana rzecz która mnie zastanawiała to ulokowanie biura Auto M, sam pokój jakby go urządzono w 5 minut, samo biurko, komputer... inna sprawa że mój passat mega okazja 2001 za 26000zł na auto moto stał kilka dni i nikt się taką okazją nie zainsteresował wcześniej... Za dużo tui było znaków zapytania, choć nie ukrywam umowa sporządzona cud malina... Ja straciłem przez Auto M 40 zł na pociąg i dzień wolnego i jestem na nich wściekły bo z premedytacją chcieli i robili z ludzi baranów... Życzę Wam powodzenia w tej sprawie i jestem z Wami!!!



Temat: Auto handel

Dałem zaliczke na samochód ww passat 2001rok grait diesel czy ktoś zaliczkował już tn samochód? Mam odbiór 26 lutego proszę o odpowiedz na forum z góry dziękuję

Witam. Ja byłem u P.Grzegorza w poniedziałek tj. 18.02.2007 i tez zaliczkowałem Passata 2001 rok grafit 130 KM, 98 tys. przejechane sedan - czy to nie to samo auto.
Ronin napisz coś więcej z opisu samochodu.



Temat: Samochody sportowe (i nie tylko;-))
Witam.
Musiałam się odezwać w końcu, chociaż forum śledzę prawie codziennie...
Chociaż na samochodach się zbytnio nie znam, to jednak są tematy o których trzeba głośno mówić, nawet gdy jest się kobietą... bo przecież nie czyni mnie to gorszą "istotą"...
To że mężczyźni lepiej prowadzą auta, to nawet nie zaczynam dyskusji, bo to dla mnie oczywiste, że tak właśnie jest...
Ale jak dyskutowaliście o wyższości golfa nad czymś tam... VW że to super auta.. itp.. a to, że cała seria golfów IV zakupionych w roku 2002 poszła do serwisu.. a że skrzynia biegów do passata z 2001 roku musiała być nowa wstawiana bo nawet się nie dało naprawić.. i że trzeba było za nią zapłacić z własnej kieszeni...
To takie 2 przykłady - 2 kolegów z pracy jeździ właśnie golfem i passatem.. - 2 VW -> 2 poważne wady aut.. 2 deklaracje, ze juz nigdy VW.. to tylko takie moje wtrącenie.. już do tego nie wracam...bo ja nie mam zdania na ten temat.. mowię tylko o faktach jakie miały miejsce...

Teraz next dyskusja o fabii i punto.. i nie tyle uderzyło mnie to, że jest jedno auto lepsze od drugiego.. jak to, że "...to MOJE jest lepsze..."
No cóż, taka nasza natura...



Temat: Taka moda - "Wszyscy" kupują w dieselu..

niestety w Polsce życie ponad stan nie jest wyjątkiem, to samo tyczy się kupna samochodów... ludzie kupują auta, na które po prostu ich nie stac, potem oszczędzają na eksploatacji, ba oszczędzaja nawet na paliwie... zastaw się a postaw się! przepraszam, ale ilu studentów pracujących dorywczo gdzieś na boku stac na utrzymanie e39, nie wspominając o e38 czy innych autach tego kalibru? do jeżdżenia takim autem nie wystarczy 20 tysiecy na zakup podarowane od dziadka... dlaczego student nie może jeździc sobie zadbanym e30 lub e36, tylko zaraz SIÓDEMA?? taki czuje się dorosły, i ta SIÓDEMA ma tej dorosłości dowieśc...

To też się zgadza i potem mamy auta na rynku jakie mamy.
Teraz na jednym forum czytałem. Gość kupił sobie audi A8 stawiam,że w okolicach 20 tyś i teraz drapie się po głowie co tu zrobić bo padła skrzynia a naprawa 3000zł.
Auta tej klasy potaniały ale nadal są bardzo drogie w obsłudze a wiele osób o tym zapomina.
Taki Polak żyjący ponad stan nie włoży w remont zawieszenia 1500 czy 2000zł tylko woli tą kwotę odłożyć,żeby w przyszłym roku pochwalić się pod kościołem jakimś nowszym autem a szrota pogonić na giełdzie.
Ostatnio ze znajomym sprzedawaliśmy passata 2001 śliczny stan nigdzie nie malowany tdi przebieg udokumentowany 105tyś!! Przyjechał gość nie ubliżając nikomu rolnik pooglądał do niczego się nie przyczepił bo nie bylo do czego i mówi "Wiesz pan co ładne auto ale za drogo ostatnio sunsiad (tak powiedział) kupił 2003r i też piękny tylko ćwiartkę sobie z przodu wymienił ale wyszedł mu tyle samo"
no więc o czym w ogóle rozmowa. Ludzie nie patrzą na stan liczy się rocznik.



Temat: Octavia, Toledo, Passat
Gdyby ktoś z forum lub waszych znajomych miał na zbyciu jakieś z tych aut 1,9TDI 90KM lub 110 KM rok 2000 2001 w rozsądnych pieniądzach oraz stanie to podajcie jakieś wiadomości.
Bo to co dzieje się na giełdzie to jest jakieś nieporozumienie.
Nie chcę nikogo urazić ale tam są szroty albo ceny kosmiczne (ostatnia giełda przed wekendem majowym).
Potrzebuję auto dla siebie ale w necie również ceny są lekko mówiąc przesadzone.
Zobaczę w gratce czy również tak się to prezentuje.
Ale najlepszym przykładem jest kuzyn kumpla, który kupował jakiegoś Nissana 2000rok za 13000PLN a w necie znalazł ogłoszenie gdzie gość chciał tyle za 97 rok.



Temat: czy kupić scenica
Pierwszy raz na forum proszę o wyrozumiałość. Chcę kupić scenica 1.9dci 2001-2002 wszyscy mi odradzają bo francuz elektryka wysiada słabe zawieszenie części drogie złe serwisy itp. itp. Bujam się Escortem 1.4 + lpg 1991 251.000 też mi mówiono " ford gówno wort" jezdziłem oprócz wymiany podstawowych elementów (w audi czy passacie pewnie też bym to wymienił) jak klocki, tarcze, rozrząd, łaczniki stabilizatora, przegub --siadła tylko pompa wodna .Gdy kupowałem escorta nie była to jeszcze doba internetu pewnie jak by to było dzisiaj (jestem zalogowany w fordclub) też bym miał dylemat z escortem.Pierwsza moja wersja był mondeo 2001-2002 tddi lub tdci ale szczerze forum mnie wyleczyło z mondeo .Dlatego moja następna opcja to scenic czy przekona mnie ktoś do zakupu Morze odradzi i zaproponuje coś innego.



Temat: Passat 2.0 vs Mondeo 2.0


Witam,
Zastanawiam się nad kupnem Passata lub Mondeo kombi rok 2001/2002 z
silnikiem 2.0 benzyna. Planuję wstawić instalację gazową IV-tej
generacji. Co Waszym zdaniem lepiej wybrać? Co będzie lepiej chodziło
z gazem? Ja na razie skłaniam się bardziej za Mondeo ze względu na to
że jest trochę tańszy i ma mocniejszy silnik.


Mondeo z tego rocznika bedzie jednak nieco bardziej nowoczesnym autem niz
Passat. Z gazem raczej problemow niema, popytaj na forum jak to wyglada,
mysle ze nawet jaies zaklad w Twojej okolicy koledzy beda w stanie wskazac.
www.mondeoklubpolska.org





Temat: Co wybrać v70, passat, bmw 3, mercedes c????
Witam wszystkich, chciałbym zapytać o opinie, przyszła chwila na zmianę auta.
Potrzebuję auta w miarę dużego, musowo kombi.

Jeżeli miałbym inną kasę lista byłaby większa, jednak propozycje są następujące.

V70 2001-2003 silniki D5 lub 2,4T (200 KM) do zagazowania
VW Passat wariant 2002-2004 2,5 TDI lub 2,8 V6 do zagazowania i trochę mniejsze

BMW 330 D lub 330i do zagazowania
mercedes klasy C 2,7 CDI. obydwa 2001-2002

Mercedes to propozycja mojej żony, dlatego również poddaje pod dyskusję.

Pytania są następujące: które z tych 4, jaki silnik odpowiedni do w miarę żwawej jazdy. Nie przekonujcie mnie że gaz to zło, bo miałem auta na gazie. No i oczywiście proszę o obiektywizm, chociaż jesteśmy na forum volvo. Jeżeli macie jakieś inne propozycje w podobnych okolicach cenowych to chętnie wysłucham. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
luka



Temat: kupno s80 v audi a6
witam
znajomy ma a6 2,5 TDI 2001 albo 2002 rok i po zakupie dowiedział się że często sypią się wałki rozrządu

można poczytać na necie:

http://www.forum.v10.pl/a...1997,t1433.html

inny kumpel chciał zmienić passata i myślał o audii, był raz na warsztacie i pyta gościa czy audii warto kupić i jak się ma do volvo, bo ja mu mówiłem tylko volvo, to mu mechanik powiedział że volvo to inna bajka, i nie ma co porównywać audii do volvo bo volvo jest dużo lepsze

pozdrawiam

na razie dalej jeździ passatem



Temat: VW Passat 01-04 1.9-2.5 TDI Kombi
Witam !

Poszukuje na rynku wtornym VW Passata z rocznika od 2001 do 2004 z silnikiem 1.9 TDI (130km) lub 2.5 TDi. Samochod musi miec przebieg ponizej 100tys km, raczej manualna skrzynie biegow oraz nadwozie kombi. Preferowane kolory : czarny, zloty, srebrny, szary metalik. Zaleta bylby rowniez naped 4motion.

Jesli chodzi o wyposazenie :

- skora, pol-skora lub jasny welur
- navi
- xenon ( niekoniecznie ale dobrze by bylo )

Jesli ktos z Was ma taki samochod do sprzedania, zna kogos kto ma lub zna zaufana osobe ktora moglaby taki samochod sprowadzic prosze o kontakt:

via mail : maciek@usautopolska.pl
wiadomosc prv na forum
lub tel : 0-502-771-645

Pozdrawiam Maciek



Temat: Jakiego masz Garba ?
Witam po raz pierwszy. W moim posiadaniu jest obecnie grafitowy diesel z osławionego rocznika, "pechowego" 2002. Czy pechowy...? Mój silnik chodzi świetnie, bezawaryjnie i mam porównanie z 90 konnym z 2001, bo wcześniej byłem w posiadaniu właśnie takiego ale niestety rozbiłem go na prawym boku passata, bo "kierowca" nie zastosował się do przepisów i wyjechał na czerwonym prosto mi przed maskę. Efekt w passacie zmasakrowany prawy bok, w garbusie skasowany przód i auto do kasacji. Teraz jest trochę lepiej, bo na pompowtryskach garbus zbiera się żwawiej, tylko trochę więcej pali. Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum.




Temat: odpalanie tdi
Ja mam taki sam problem w passacie B5 FL. rocznik 2001 1.9 tdi 130 KM. Dzialo sie to tylko ja byly mrozy, teraz jak jest cieplo pali bez problemu. Zapalalem i nie mogl wejsc na obroty, gaz nie reagowal. I tak trzeba bylo go odpalac z 5-10 razy i wkoncu zapalil i potem caly dzien bez problemu jezdzil az do nastepnego dnia. Byla wymieniana pompa paliwowa (nowa VW) jakies uszczelki od glowicy i dalej to samo. Nikt nie potrafi tego zdiagnozowac. Wiecie moze co to moze byc?? Wiem ze to forum o vento, ale znalazlem akurat tutaj jak szukalem czegos ciekaweo o swoim Vento. Ten passat to wujka. Ja odkad kupilem vento to jeszcze nic nie bylo wymieniane i wszystko dziala bez problemu. Tylko teraz tak mysle ze chyba cos jednak jest nie tak jak czytalem jakie vmax niektorzy osiagali. Moj max pojedzie 150. z gorki go rozpedzilem do 170. silnik 1.9 tdi 90 KM. Wiecie moze czemu tak?? dodam ze przy predkosci 140 wyraznie czuc jakby samochod zmulal. przy 150 jeszcze duzo luzu na pedale i wiecej nie jedzie. Kolega mowi ze moze trzeba by filtry powymieniac. Wczesniej jeszcze mialem taki problem ze samochod wogole mocy nie mial dopoki 3 tysiecy obrotow nie przekroczylem to potem juz normalnie jezdzil dopoki silnika nie zgasilem. ale potem wymienialem akumulator i restartowalem komputer i normalnie jezdzi.



Temat: Piotrk -->> E36 318is M44 97" Coupe
Jak możesz to daj lepsze foty, fotela kierowcy, bo z tych co dałes to mi raczej nie wygląda na 78 tys km. W dodatku widac ze wypucowany do zdjęć, wiec to nie jest wina tego ze masz syf wewnątrz. Ja bym dał tak ze 150 tys.

PS: Nie wiem czy to na tym forum czytałem ze ktoś miał siostre która pracowała w komisie i był tam taki przypadek z passatem. Kupili auto w niemczech od pierwszego właściciela, Passat TDI 2001, przebieg 350 tys. Był bardzo ładny w środku, wogule nie zniszczony, cofneli na 150 tys. Przyjechał klient, wziął do ASO, okazało sie ze ostatni przegląd miał przy 450 tys

W rodzinie tez mam osobe która importuje auta, ostatnio Scenic z 2005 1.5 dci 100 KM, nabite miał 140 tys km. Silnik eksplodował . Jak zajrzałem do środka to dałbym mu max 80 tys.



Temat: Wilekie zuzycie oleju w nowych autach !! Nieudane silniki??
Bylem kiedys u mechanika co sie zajmuje dieslami i innymi nowszymi sprzetami ( toyoty ople i vw po 2004 roku ) i chlopina stwierdzil ze niektore z nich zra wielkie ilosci oleju, np astra z 2004 mowil ze facet ma od nowosci i lagodnie jezdzi a auto zre nawet i litr na 1000 km... na ktoryms z forum spotkalem sie z negatywna opinia jakiegos diesla ze stajni vw.. to chyba 2.0 tdi (to juz wlasciwie nie tdi tylko robiony na commmon rail-u, czyli wspolnej szynie, ) zre po prostu nawet wiecej niz ta astra... kurcze, skad to wszystko sie bierze? moj kolega ze studiow, tzn jego rodzice sprowadzili passata z 2004 roku czy 2001 i to jest 105 konna 1,9 tdi i wymiane oleju ma co 80 tys ( jak to uslyszalem to doznalem szoku ) , mowi ze leje syntetyk i nic nie dolewa... kurcze gdzie tu sens i logika? tamte silniki nieudane moze sa? wpisujecie tez silniki ktore wg was sa nieudane od poczatku.

1. Opel 2.3 diesel ( a wlasciwie wszystkie diesle opla wolaja pomste do nieba )
2. Silniki 1,8 td forda... ktorys tlok sie w nich wypala, tak mi powiedzial moj znajomy mechanik, narobil tego troche....



Temat: Jutro kupuje volvo prosze o pomoc i rade!!!
Witam wszystkich z forum
Chce zakupc to auto http://moto.allegro.pl/it..._9td_115km.html
Jutro jade je zobaczyc i ewentualnie wplacic zaliczke prosze orade bo nie wiem czy sie decydowac na to volvo v40 2001 czy golfa 2000 ewent astra 2002 i passat 2000 prosze pomoc
Zona juz je widziala na pierwszy zut oka ok ale nie wiem na co mam zwracac uwage przy zakupie volvo jak jest z czesciami i awaryjnoscią? z góry dziekuje i czekam na odpowiedz



Temat: Oto ja...
Cześć czołem!
Ibizka.. 1,4 MPI, 2001, niebieska, trzy drzwiowa... lewostronna (z prawej strony siędzę ja - czyli kierowca) bo mieszkam w UK.
z grupą VW znam sie od dawna - był Golfik, był Passat, była Skoda Fabia... teraz jedziemy dalej i Seata eksploruje... zobaczymy co z tego wyjdzie... silnik ma ten sam, co w Fabii, więc cudów wianków się nie spodziewam... szczerze mówiąc z Fabią było trochę problemów... ale ciąglę w VAG wierzę....

narazie nie planuje większych przemian i kombinacji alpejskich... poza tym, że dzisiaj według przeczytanych na naszym forum wskazówek podmiankę diód w radiu (klima+zmieniarka) zrobiłem i jest cycuś:)

No co.. to może pokażemy się coniebądź?
prosz:
profil

"geba"

eine arshloch

e-voilà oto ja
dave



Temat: kasowanie seris now?

Witam wczesniej mialem ten sam problem z moja Audi A6 ale z pomoca kolegow z forum wiem jak to usunac. Kupilem zonie passata 2.0 benzyne z 2001 roku i teraz wyswietla nam serwice now. wszystko wymienione i nie da rady tego skasowac tak jak w Audi, gdyz lewy przycisk nie da się wcisnac jedynie przekreca lewo prawo. pozdrawiam Szymon
Wciśnij i przytrzymaj prawy przycisk, włącz zapłon, na LCD wyświetli się napis SERVICE, puść prawy przycisk i przekręć lewy przycisk w prawo
pzdr



Temat: kasowanie seris now?
Witam wczesniej mialem ten sam problem z moja Audi A6 ale z pomoca kolegow z forum wiem jak to usunac. Kupilem zonie passata 2.0 benzyne z 2001 roku i teraz wyswietla nam serwice now. wszystko wymienione i nie da rady tego skasowac tak jak w Audi, gdyz lewy przycisk nie da się wcisnac jedynie przekreca lewo prawo. pozdrawiam Szymon



Temat: [O1] na dzień dobry...
Dzień dobry wszystkim.

Zapisałem się po dłuuugiej "cichociemnej" obecności na forum. Znam nieco Octavię, ponieważ w rodzinie jest już takie 3 auto (początkowo rodzicie mieli: O1 1,6 `98, O1 1,9 TDi 2001, i aktualnie O2 1,9 TDi 2006) a sam przymierzam się powoli do zmiany.
Jestem zmuszony kupić samochód (rozbiłem "nieco" swojego Passata) i mocno się przymierzam do Octavi. Nie musicie mnie przekonywać, że warto, bo wiem.
Proszę natomiast o pomoc kogoś, kto mógłby rzucić okiem na to auto http://www.allegro.pl/ite...di_okazja_.html
Nie wierze w okazje. Wiem, że jak ktoś kupuje diesla, to samochód przejeżdża rocznie mn. 30kkm. Tak więc proszę o obiektywne rady.

Z góry dziękuję i obiecuję starać się być aktywnym uczestnikiem.

alek_lc



Temat: Dlaczego wybraliście W202 a nie W203 lub inne?
w202 i w203 sa dobre tylko pod warunkiem, ze maja czarny kolor

ja swoje w202 kupilem zupelnie przypadkowo i w ciemno. (liczylem, ze sprzedam na czesci jak sie nie da przelozyc albo bedzie jakis problem)
Szukalem auta w anglii (chodzilo mi zakup dobrego auta jak najtaniej, 3 lata temu bylem mozna powiedziec jeszcze mloda osoba i w202 na rynku byly wtedy po okolo 30000zl, dysponowalem kwota jedynie 20000)
www.dhales.co.uk na tej stronie szukalem bo na forum angliki.pl ktos sie oglosil, ze sprowadza auta z UK akurat mieszkal ode mnie jakies 30-50km wiec to niedaleko, kontakt osobisty, pozniej wybor auta na stronie.
Na poczatku szukalem VW Passata rocznik od 98 do 2000 - 2001. Nie bylo, albo byly po dachowaniu.
Ktoregos dnia pojawila sie moja delikatnie uderzona w lampe (teraz od strony kierowcy )
kupilem auto za . . .800 funtow chyba + 2000 za transport.
W sumie wyszlo mnie ze sprowadzeniem do mojego miasta 7100zl.
Drugie tyle wydalem na czesci + robocizne.
Na czysto auto wyszlo mnie jakies 18000-20000zl. (opony letnie + zimowe, felgi alu, oplaty OC/AC, akcyza, itd)
Jak patrzylem po ogloszeniach za taki sam model co moj, musialbym dac minimum 27000.
Wiec bylem do przodu powiedzmy te 7000zl.
ogolnie powiem, oplacalo sie, jestem zadowolony.
a ile sie dowiedzialem o przez ten okres



Temat: [B4 TDI] skrzynia biegów...

Podejdzie od A4 2001 bez przerabiania.Jak dobrze poszukasz to jest już ktoś na forum co to zrobił
6 biegowa też podejdzie od passata tylko ma inne mocowanie(chodzi o łapy)to trzeba dorzeźbić

kurde... spoko opcja sie wydaje :)

a od A4 to od jakiegos silnika? i ma te same przełożenia?




Temat: Ranking awaryjności.
Kupiłem carismę dla jej linii - w porównaniu do innych aut z tego rocznika (2001) z segmentu D - moim zdaniem jest wybitnie piękna - rozpatrywałem m-in A4, passata i mondeo.

Swoją drogą jeden z modeli BMW ma prawie identyczne lampy z tyłu jak cari (tylko mniej okrągłe).

Mam grono znajomych, którzy wożą się A6 w kilku rocznikach - ostatnio właśnie jednemu z nich padła automatyczna skrzynia w trasie, na tyle skutecznie, że naprawa kosztowała coś koło 20 tysięcy (czyli tyle, co moja cari). Jego model chyba miał z 4 czy 5 lat...

Różnie to bywa z tymi autkami, jeśli komuś trafił się zły model - to nie powód, żeby psioczyć na autko, bo poza arturem na forum chyba nie ma ani jednego niezadowolonego posiadacza carismy

a wracając do tematu - takie rankingi nie są moim zdaniem odzwierciedleniem awaryjności aut. Kumpel ma kadetta - 15 letniego chyba, przebieg coś pod 250 tysięcy - odkąd go kupił 4 lata temu i zrobił z 80 tysięcy km - leje benzynę, olej (po pali trochę), wymienia filtry gazu, paliwa i powietrza. Swiece i WN wymieniał 2 razy. Popsuła mu się antena to kupił za 15 złotych nową. A jak padł mu wyłącznik od świateł, to na szrocie zapłacił chyba 5 złotych.

Wszystko zależy od tego, jak kto dba o autko i w jakim stanie je kupił...



Temat: VW PASSAT B6 warto ?


Potrzebuje dużego i  pojemnego kombi , wybór padł na Passata TDI ( 2001,
2003 r) , warto ?


poczytaj forum http://www.vw-passat.pl moze wykopiesz cos co cie
zainteresuje.

Pozdrawiam





Temat: [B4 TDI] skrzynia biegów...
Podejdzie od A4 2001 bez przerabiania.Jak dobrze poszukasz to jest już ktoś na forum co to zrobił
6 biegowa też podejdzie od passata tylko ma inne mocowanie(chodzi o łapy)to trzeba dorzeźbić



Temat: Co wybrać v70, passat, bmw 3, mercedes c????
luka:

V70 2001-2003 silniki D5 lub 2,4T (200 KM) do zagazowania

O volvo się nie wypowiem, zresztą dowiesz się wszystkiego z forum

VW Passat wariant 2002-2004 2,5 TDI lub 2,8 V6 do zagazowania i trochę mniejsze

Nie ma reguły ale 2,5TDi faktycznie nie są zbyt udane. 2.8 V6 jest dosyć delikatny (tak twierdzą mechanicy). 1.9 TDI po chipie da sporo wrażeń, 1.8T to też dobry wybór i też bardzo łatwo podnieść jego moc np. do 180 km.
Zawieszenia nie wymienia się co kwartał (jeśli ktoś kupuje najtańszy komplet wahaczy za 500 zł to owszem, będzie je wymianiał co miesiąc) - jeźdzę po wrocławskich dziurach i jeszcze go nie ruszałem. Poza tym wahaczy nie trzeba wymieniać w komplecie ale można na sztuki. Jeżeli uważacie,że są drogie, to sprawdzcie ile kosztują np dla Mondeo.
Passat nie ma za wiele polotu ale jest bardzo przestronny, dynamiczny i świetnie się prowadzi. Poza tym w zasadzie każdy serwis w nim wszystko zrobi a części są dostepne w każdym sklepie. Właśnie dlatego przesiadłem się na VW, żeby nie tracić pół życia na szukanie dobrego warsztatu, gdzie nie będą bać się volvo.... niestety...

No i pewnie cześć forumowiczów będzie Cię uważać za "dresa" ale to raczej plus - przynajmniej spokój będziesz miał, bo żaden kierowca nie będzie do Ciebie pyskował

BMW 330 D lub 330i do zagazowania
Jest ciasne to fakt.

mercedes klasy C 2,7 CDI. obydwa 2001-2002
Jak przy BMW.

Jeżeli szukasz dużego kombi z mocnym silnikiem to polecam Ci okulara W210 z końca produkcji (2001-2002) z silnikiem 3.2 CDI.

Gdy wsiadam do niego po dłuższej jeździe passatem to czuję się jak w innym świecie . Autko jest ciche, świetnie wykończone, miejsca ma od groma, a silnik 3.2 CDI nawet z automatem jest naprawdę bardzo, bardzo oszczędny (w mieście ok. 9-10 l/100km) na autostradzie przy prędkościach 180-220 wyszło zaledwie 7,9 l/100km )
Musisz tylko uważać, gdzie tankujesz, bo na złym paliwie silnik może wejść w tryb awaryjny.
Mamy takiego w rodzinie i co ciekawe jeździ na taryfie a jego obecny przebieg to 400 000 km. Nic poza elemantami eksploatacyjnymi nie było wymieniane.

Zanim odezwą się głosy potępienia - pisałem o autach, z którym miałem dużo i długo do czynienia i są to moje własne doświadczenia empiryczne a nie lektura gazet motoryzacyjnych.

I tak szczerze na koniec - nie fiksuj się na konkretne autko. Nieważne, czy to Passat, W210 czy V70. Grunt, aby było pewne i zadbane. Jak kupisz "skarbonkę" to przy tych autach popłyniesz na grube tysiące.

pozdrawiam



Temat: Dziękuję wszystkim

kurde nie ten nick ale wszycy wiedza o co chodzi

Cytat:
Dziękuję także pewnej osobie która była przymnie jak za czołem tu pisać, pewnie nigdy tego nie przeczyta ale cuda się zdążają.

mysle ze tu jest sedno sprawy


NasH jeśli chodzi Ci że ten ktoś kto pisał te wszystkie posty pod nikiem Grzesiek 79 to nie ja do jesteś w błędzie przynajmniej ja tak to odebrałem Zawsze to była moja wiedza i od pierwszego do tego postu to ja Grzesiek
To przesłanie jest dla kogoś mi bardzo bliskiego ale to nikt z forum i tylko ona będzie wiedziała że to do niej i nie zna się na tym choć czasami mnie zaskakiwała

Dlatego napisałem to wszystko żeby nie odejść bez słowa pożegnanie bo tak wypada a naprawdę bardzo lubię to forum jak moje byłe QP bo to super auto choć ma wiele wad ale ma coś w sobie i to tak jak mówi mój dobry kolega "to nie kolejny matiz wewsi"
Adam i Ci którzy zadali pytanie że gdzieś wyjeżdżam to nie w tym rzecz nigdzie się nie wybieram a wręcz na odwrót mam uraz do wyjazdów bo wszystko zaczęło się od wyjazdu na dwa miech 1,5 roku temu w lecie ci którzy są na forum dużej wiedzą kiedy to było.
Tygrysek może się mylę ale jak byłem kiedyś na zlocie w Krakowie to ty też byłeś ?
Bardzo mi miło że nie chcecie mnie puścić ale nie chciał bym żeby wyglądało to tak że zrobiłem to celowo a tak naprawdę nie chcę odejść wiem że niektórzy mogą tak myśleć ale mylą się.
QP już dawno sprzedane z tego samego powodu. Teraz mam VW Passat B5 FL 2001 TDI 131KM COMFORT LINE z jasnym środek taki bananowy i to że mam inne auto to nie powód.

nemesis1 to nie grobowe pożegnanie może tak to odebrałeś bo wiem że swoje przeszyłeś i uwierz mi że ja dobrze wiem co to znaczy jak ktoś odchodzi do wieczności bo przeżyłem coś takiego w wieku 12 lat a tak poza tym to jesteś jedną z tych osób którą znam osobiście mieliśmy okazję się poznać i przejechać się twoją TQP ale wtedy miałeś
spadek mocy na ok 150 km pisałeś o tym a ja jeździłem przed tym
Przestało mnie to już cieszyć jak wiele rzeczy może ktoś jest odporny ta jakieś tam sprawy problemy ..... ale ja nie.

Grzesiek



Temat: [S40 1.9TDI 115PS]Turbina do regeneracji?a może coś innego..
Witam,

3 tygodnie temu zakupiłem oto właśnie Volvo i już zaczynają się problemy ,mianowicie na moje oko oraz mechanika turbina nadaje sie do regeneracji (przepuszcza olej).Dośc mocno leci mi olej z węża(metalowy,kształt spilary) kolektora powietrza oraz są ślady oleju w wężu który idzie do intercoolera(dość duże ślady) Fotki wycieku:
http://www.fotosik.pl/sho...5bf4045405ebf6f
http://www.fotosik.pl/sho...1eb47b27d5a1318

Dziwne jest to że nie ma żadnych objawów że coś się dzieje z turbiną ,ładnie się zbiera ,świst słychać ,nie kopci ,nie przerywa itp.Jedynie co mnie ciekawi to że dopóki nie załączy się turbina (1750-1800 obrotów) dość ostro mi się muli no ale może ten typ tak ma?po załączeniu turbiny idzie jak strzała.
Dzwoniłem do Wrocławia gdzie się zajmują regeneracją turbin i facet mi powiedział ,że może być wiele innych przyczyn i nie musi być to turbina.Przeraził mnie fakt gdy usłyszałem że mogą być pierścienie do wymiany ,duży byłby to koszt?
Czytałem na forum troche o tych sprawach i dzisiaj jak rano wyjeżdżałem z garażu (zimny silnik) kopcił trochę na niebiesko ,po chwili ustąpiło to ,zauważyłem to tylko ten jeden raz.
Co Wy na to?Gdyby nie turbinka to jakie mogą być koszty remontu silnika?(Przeraża mnie ta myśl)Auto jest z 2001 roku ,przebieg 140tkm(książka serwisowa) i w takim aucie remont silnika?śmieszne dosłownie ,miałem starego 16-letniego passata z przebiegiem grubo ponad 300 tkm i wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku.
Dodam że przez te ubytki z tego węża dolewam średnio na 1000km 0,8 litra oleju.Boje sie jezdzic z tym wyciekaiem bo jeszcze auto mi sie moze zapalić?jak gdzies dostanie sie olej na rure wydechową.
I w ogolę dlugo moge jezdzić z takimi objawami jak napisałem wyżej? Bo zabardzo nie mam kasz na remont po kupnie tegoz auta.



Temat: ..:: WYMIANA OLEJU SILNIKA ::..
CIEKAWA WYPOWIEDZ Z PEWNEGO FORUM

"a pomijając kwestię przeznaczenia olei (auta / motocykle) to w kwestii motocykli napiszę tak: od 12 lat serwisuje motocykle, od 2 lat nie mam i nie chcę miec w ofercie castrola- silniki zamulone, dużo osadów, nagary, trwałośc też dla mnie była dużym znakiem zapytania, ale tu nie wystawię jednoznacznej opini bo niewiem czy dane egz. moto.. były słabe fabrycznie czy je wykończył olej. od 3 lat nie kupuję w rodzimych hurtowniach produktów mobila- tylko z rynku niemieckiego i holandia - wierzcie mi że ten rozlewany w polsce to lipa.... dla skutera skraca przebiegi międzynaprawcze z 25-30 tyś do 15-18 - temat sprawdzony!!!!! sam przetestowałem bo w to nie wierzyłem!!!.
klientom najchętniej sprzedaję produkty motula ( ładnie wyciszają silnik, te które biorą olej to motul ogranicza to zjawisko) , równierz repsol jest super olejem,belrei skolei jest super producentem bo ma oleje specjalistyczne(różne do atv,scigów,silników V idt...) . wracając do naszych miśków - zawsze jeżdziłem na mobilu , nigdy nie miałem żadnych problemów i każdemu go polecam - przykrą sprawą jest to że mobila do swoich aut także sciągam spoza granic polski - czyt. produkty nie skażone polskimi rozlewniami"

"Swego czasu uczestniczyłem w szkoleniu o olejach organizowanym przez Shell Polska.
Po szkoleniu była okazja pogadać z bardzo łebskim człowiekiem o olejach samochodowych. Według jego rad najlepszym olejem który chroni silnik przed zużyciem to właśnie olej 10W-40 a warunkowo 5W-40. W szczególności takie oleje dobrze robią turbosprężarkom i dla rozrządu. Wszelkie wynalazki typu 0W-40 to głównie działania ludzi od marketingu. Powiedział też że w Polsce panuje niespotykana moda na 100% syntetyczne oleje. W innych krajach Europy z reguły ludzie używają półsyntetyków.
Co do Castrola, to widziałem zbyt wiele silników zawalonych nagarem gorzej niż duży fiat jeżdzony na selektolu.
Jedna ciekwostka o Lotosie - na PW, profesor u którego robiłem dyplom powiedział że Lotos ma takie same parametry jak inne markowe oleje ale zdarza się że nieco szybciej traci swoje właściwości. To było powiedziane 6 lat temu i pewnie dużo się zmieniło od tamtego czasu. Ja zrobiłem na syntetycznym Lotosie Passatem od 1991 do 2001 260 000km i po tym przebiegu silnik był idealnie czysty i nie brał ani grama oleju.
Mój znajomy jeździ Tico na oleju Comma z JC (najtańszy półsyntetyk) i teraz auto ma około 220 000km i nic się nie dzieje.
Ojciec miał w firmie Poloneza 96' z przelotem 430 000km - od początku na Mobil 1 5W-50. Nie było żadnego remontu silnika aż do ostatniej drogi na złom - poldek uległ atakowi rudego.
Ja preferuję Shella i właśnie Lotosa. Znajomi jeżdzą na Mobilu, niektórzy wlewają jakieś inne wynalazki ale najwięcej złych opinii zbiera właśnie Castrol"



Temat: Numery nadwozia . VIN ,mały deszyfrator oznaczeń
Ja dołoże swoje 3 grosze
w przybadku Rabbita Mk1 ( a kilka na forum jest ) sprawa wyglada podobnie ale nie tak samo do 80roku numery VIN były takie same jak te krótkie w europie.Po 1980 roku wprowadzono nowe numery (w ramach otwarcia fadbyk w westmoreland i new stanton) dla przykładu:

1VWZZZ17ZDV052119
Nr Znaku: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 1 2 3 4 5 6 7

1-Kraj produkujący-----------------------------------------------------------------------------------
W - Germany
1 - USA
3 - Mexico
9 - Brazil

2 - Producent -----------------------------------------------------------------------------------------
B - VW of Brazil
V - Volkswagen

3-Typ pojazdu-----------------------------------------------------------------------------------------
1 - Pickup
2 - MPV (Multi Purpose Vehicle)
W - Passenger Car

4-Wersja nadwozia------------------------------------------------------------------------------------
A - 2 Door Base
B - 2 Door Custom (1992-93)
C - 2 Door Custom (1983-91)
D - 2 Door Carat
E - 2 Door Etienne Aigner

5-Silnik - tu niestety nikt nie podaje żadnych szczegułów-----------------------------------------

6-System bezbieczeństwa----------------------------------------------------------------------------
0 - Active
2 - Passive w/Man Lap Belt
4 - "ELRA"
5 - Active Belts w/Driver Air Bag
8 - Active Belts w/Dual Air Bags
9 - Passive

7-8 Model ----------------------------------------------------------------------------------------------1
15 - 1980-93 Convertible, Cabriolet
16 - 1983-88 Jetta
17 - 1980-84 Rabbit, Pickup, Golf, GTi
1C - New Beetle
1E - 1995 Cabrio
1G - 1989-92 Golf / Jetta
1H - 1993-95 Golf / Jetta
24 - VW Transporter (Pickup and Multivan)
25 - 1980-92 Vanagon, Transporter Van
30 - 1987-93 Fox
31 - 1990-95 Passat
32 - 1983-88 Quantum 2 Door and 4 Door
33 - 1985-88 Quantum Station Wagon and Quattro
3A - 1995 Passat
43 - Audi 5000 / older
44 - Audi 5000/100/200/V8
4A - Audi S4/100CS/V8
50 - 1990-95 Corrado
53 - 1983-88 Scirocco
60 - 1994-95 Corrado
70 - EuroVan
78 - Passat
81 - Audi 4000
83 - Audi 4000
85 - Audi Coupe GT
89 - Audi 90
8A - Audi 90
8B - Audi Coupe

9-Numer kontrolny------------------------------------------------------------------------------------

10 - Rok Produkcji------------------------------------------------------------------------------------
A - 1980
B - 1981
C - 1982
D - 1983
E - 1984
F - 1985
G - 1986
H - 1987
J - 1988
K - 1989
L - 1990
M - 1991
N - 1992
P - 1993
R - 1994
S - 1995
T - 1996
V - 1997
W - 1998
X - 1999
Y - 2000
1 - 2001
2 - 2002

11 - Miejsce Montażu----------------------------------------------------------------------------------
A - Ingolstadt
B - Brussels
E - Emden
G - Graz
H - Hanover
K - Osnabruck
M - Mexico
N - Neckarsulm
P - Brazil
S - Stuttgart
V - Westmoreland, PA, USA
W - Wolfsburg
Y - Spain (SEAT)

12 - 17 Numer Seryjny-------------------------------------------------------------------------------



Temat: Następny... Im więcej czytam... ;)


Podobnie jak w wątku niżej "im więcej czytam tym mniej wiem". :/
Szukam używanego, max. 3 letniego, wygodnego i ładnego ;) auta,
które byłoby równocześnie dość ekonomiczne (powiedzmy średnio
w cyklu mieszanym nie więcej niż ok. 8-9l/100). Koniecznie
z automatyczną skrzynią biegów i najlepiej kombi.
Niski poziom hałasu w środku też ma znaczenie.
Aha, no i nie za drogie - tak do 60.000 PLN.

Narazie doszedłem do nastepujących wniosków:
* Volvo V70 - wydaje mi się za duże, troche toporna sylwetka.


Tutaj szukaj silnika D5. Jest tego z automatem od cholery. Benzynówki
nie zmieszczą się w 9 l w cyklu mieszanym. No i sprobuj jednak "obniżyć"
rocznik - 2004 spokojnie kupisz za 60 kPLN. To auto (i S60) moim srednio
obiektywnym zdaniem bije na łeb pozostałe jakością wykończenia. Jezdze
S60 D5 z 2005 roku. To moje 4-te volvo (zadne NIGDY mnie nie zawiodło),
przy kazdej zmianie auta (co roku) rozważam inne opcje  ale po
obejrzeniu kilku, kilkunastu sztuk innych modeli, po poczytaniu roznego
rodzaju opinii pozostaje przy volvo. Ostatnim razem w gre wchodziły
jeszcze pasek, saab, 407, accord i mazda. W sumie podobnie jak u Ciebie.


* VW Passat - też wydaje mi się chyba za duży, z przodu nawet
  ładny - ale tył wygląda wg. mnie okropnie (tylne lampy - porażka).


Kwestia gustu :)  Mnie sie podoba - ale jezdzą tego po ulicach miliony.
Do tego te nowe diesle ponoć nie są najbardziej udane. Choć skrzynia DSG
bije konkurencjue na głowe. No i nie chce mi sie zastanawiac rano jak
wstaje czy mam czym jechac do pracy czy moze mam juz krecic na policje
ze mi "fure" ukradli


* Subary Legacy i Outback - wszystko fajnie, tylko to spalanie...


9 w mieszanym - no way :)


* Audi A4 - podoba mi się, ale znajomy mnie straszy kosztami
  części (zawieszenie) i że ciasno w środku. Ma rację?


Ja byłem przerażony tym, co z jego mniejszym bratem (A3) moze zrobić rok
jezdzenia po dziurawych, wrocławskich drogach. Stąd nawet nie brałem pod
uwage.


* Volvo S60 - szkoda, że nie ma wersji kombi.


Jak przy V70 :) Bez problemu znajdziesz automat. Dochodzi do tego fakt,
ze to sedan i zawsze będziesz miał ciszej w srodku. W tej chwili jezdze
juz drugą S60-tką. Pierwsza to bylo T5 geartronic z 2000 roku. Teraz mam
D5 z manualem z 2005 roku. I szczerze mowiać jakosc wykonania z roku na
rok jest coraz gorsza. Ale i tak stoi na bardzo wysokim poziomie w
porownaniu z resztą konkurencji. Gdybym znalazł D5 z 2001/2002 roku w
takim stanie jak to co mam teraz - zaplaciłbym za to nawet tyle co za
rok 2005 :) Co dalej nie zmienia faktu, ze nowsze auta są nadal bardzo
dobrze zrobione. To czego od samego początku nie zmieniano to
zawieszenie. Jest pancerne! Wytrzymuje nawet to co ja wyczyniam na
wrocławskich, pokiereszowanych ulicach. Pamiętaj tez ze to auto nie jest
jakos specjalnie przestronne w srodku. Za mną - po ustawieniu fotela - w
S40 MK II bylo wiecej miejsca niz w S60.


* Mazda 6 - to chyba auto o sportowym, a nie komfortowym charakterze


I do tego makabrycznie "plastikowy" w środku :) Ale autko niezawodne. Mi
sie jakos tak nieciekawie tym jezdziło.


* Skoda Octavia - już kiedyś miałem od nowości (pierwszą wersję po
  pierwszym liftingu), w sumie była OK, biorę znowu pod uwagę, ale
  chyba wolałbym coś innego.


To taki mniejszy pasek :) Nigdy nie probowałem - zatem sie nie wypowiadam.


* Honda Accord - kombi jest paskudne - odpada, sedan jest OK,
  ale to sedan no i nie wiem jak z zużyciem paliwa.


Za 60 kPLN powienieneś znależć cos z zilnikiem CDTI - ciezko będzie z
automatem. No i będzie miało więcej niz 3 lata. GENIALNE auto. Ostatnim
razem nie kupilem accorda bo nie znalazłem takiego, jak mnie
interesował. Oczywiscie koniecznie sedan, bo kombi wygląda jak karawan :)


* Peugeot 407 - ładny, ale znowu, znajomi straszą mnie, że awaryjny


I żałośnie wykończony...
Przy poprzedniej zmianie auta bardzo chciałem to zanabyć. Podobal mi sie
koszmarnie. Ale ... wsiadłem, przyjrzałem sie ... i czar prysł. Minute
potem usiadłem do volvo S40 MKII i juz nie chcialem wracać do puga :) A
biorąc pod uwage ze s40 (taki inny ford focus) i s60 dzieli przepasc na
korzysc tego wiekszego to nad pugiem na Twoim miejscu nie zastanawialbym
sie.


* Renault Laguna - mam teraz pierwszą wersję po liftingu z 2000r.
  Naczytałem się dużo, że wersja II jest nieudana i nie warto, ale
  czy po liftingu wersji II nie jest już lepiej? Cenowo wyszłoby
  najtaniej nawet w maksymalnie wypasionej wersji ale czy warto?


Nie wypowiem sie ponieważ na temat samochodw robionych przez żabojadów
mam swoje wlasne, niezbyt pochlebne  zdanie :) Nie da sie mnie przekonać
- mimo tego ze nawet w volvo w wielu miejscach maczali łapy...


* Saab 93 - chyba trochę za mały, sam nie wiem


Mały a do tego kiepsko wykończony. Na forum saaba krążą wręcz legendy na
temat trzeszczenia wszystkiego co sie da w srodku w tym aucie :) Automat
w 1.9 TiD 150 KM tez nie jest najlepszy.


* Saab 95 - no podoba mi się, rozważam wersję z silnikiem
  1.9TiD 150KM - wyglada na bardzo ekonomiczne auto, tylko
  zastanawiam się gdzie jest haczyk - w sieci jest trochę ofert
  (na polskich i niemieckich stronach) gdzie takie 2-3 letnie
  samochody są bardzo tanie (50-60tyś.) w stosunku do ceny
  nowego w salonie. Jaki jest powód?


No wlasnie ... Nowszy model jest piękny! Ale nie do kupienia za 60 kPLN.
   Jeszcze nie doszedłem do tgo, co to za haczyk - ale cos musi byc nie
tak :) Probuj podzwonic i sie dowiedzieć.  Chętnie uslysze do jakich
wniosków doszedłes :) Tylko w temacie saaba tez jest problem
awaryjnosci. To nie są ponoć niezawodne auta :/ No i ten nieszczesny
automat...

Reasumując:
Ja bym bral S60 D5 geartronic :)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amed.keep.pl