Patrzysz na wypowiedzi wyszukane dla frazy: forum użytkowników Clio
Temat: Zakup Clio III w Renault Dyszkiewicz z pozytywnym zakończeni
Witam szanownych sympatyków tego kącika. W związku z zakupem nowego, drugiego już pojazdu doznałem oszałamiającego zaskoczenia i rozczarowania z racji nie wywiązania się przez dealera Renault Dyszkiewicz z umowy zakupu pojazdu Clio III, więcej szczegółów poniżej, moja prośba czy moze ktoś z Was zna kogoś kto mógłby poruszyć ten temat i oczywiscie mi pomóc?
Będę wdzięczny za wszelkie rady
Do Renault Polska
Jako wieloletni posiadacze samochodu Renault Kangoo, którego zakupiliśmy jako nowego w 1998 roku rozglądaliśmy się za zakupem nowego (drugiego) pojazdu. Jako że marka Renault była przez Nas sprawdzona i ponieważ jesteśmy zadowoleni z posiadanego pojazdu postanowiliśmy zakupić drugi pojazd tej firmy. Wybór z kwestii ekonomiczno-technicznych padł na model Clio III z silnikiem wysokoprężnym. Jako że znajomi zakupili pojazd Thalia w salonie Dyszkiewicz w Konstancinie-Jeziornej postanowiliśmy porównać ofertę tej firmy w ofertą koncesjonera u którego zakupiliśmy Kangoo czyli firmą Karasiewicz z Radomia. Oferta firmy Dyszkiewicz była dla nas bardziej korzystna cenowo. Dodatkowo warunkiem koniecznym, w sumie ważniejszym od ceny było to czy samochód będzie mógł byś odebrany do końca listopada.
Mając na uwadze Nasze potrzeby w dniu 12.10.2006 podpisaliśmy z salonem Dyszkiewicz umowę zakupu pojazdu z silnikiem 1.5 dCi w wersji Auth. Z dodatkowym pakietem wyposażenia (klimatyzacja +El.szyby+radio Cd) za kwote 46500zł z zastrzeżeniem że pojazd musi być odebrany najpóźniej do końca listopada. Przedstawiciel firmy Dyszkiewicz zapewniał że termin zostanie dotrzymany a nawet z racji że pojazd jakiego potrzebujemy w kolorze granatowym niemetalizowanym jest już dostępny we Francji i właściwie pozostaja go przywieźć co wiąże się z tym że być może samochód będzie gotowy do odbioru już w połowie miesiąca. Oczywiście zgodnie ze spisaną umową oraz wielokrotnymi deklaracjami pracownika firmy, który podpisywał z nami wspomnianą wcześniej umowę, czekaliśmy z niecierpliwością kiedy będziemy mogli odebrać ten pojazd. Samochód ma być używany w firmie, gdzie konieczne jest posiadanie dwóch pojazdów. Ponieważ sprzedaliśmy poprzednio użytkowany samochód, zależało nam na jak najszybszym odbiorze nowego pojazdu.
Kilkakrotnie kontaktowałem się telefonicznie z firma Dyszkiewicz odnośnie odbioru pojazdu jednak zazwyczaj im bliżej było do odbioru otrzymywałem co raz bardziej sprzecznych informacji. Pierwsza wypowiedź o tym że samochód dla Nas był wyprodukowany i czeka tylko na przywiezienie zmieniła się w taką że samochód został wyprodukowany ale czeka na parkingu pod fabryka na transport. Oczywiście za każdym razem pytałem ponownie czy na pewno uda się dotrzymać zapisanego w umowie terminu. Odpowiedź za każdym razem była pozytywna.
W końcu w dniu wczorajszym, tj 22.11.2006 postanowiłem po raz kolejny zadzwonić i zapytać ponieważ samochód, aby umowa została dotrzymana, powinien już być. Pracownik nie potrafił mi od razu odpowiedzieć na pytanie kiedy mogę odebrać zamówiony samochód i obiecał mi kontakt następnego dnia ok. godziny 12:00. O godzinie 15:30, kilka godzin po umówionej godzinie otrzymałem informacji iż z winy Renault Polska samochód nie zostanie dostarczony na czas i że będzie dostępny 8.12.2006 czyli długo po terminie jaki został zawarty w umowie. Nie ukrywam że byłem i do tej pory jestem bardzo rozczarowany tą informacją ponieważ po pierwsze zostałem wprowadzony w błąd, oszukiwany podczas wielokrotnego kontaktu z wspomnianą firmą, jak również umowa która została podpisana w żaden sposób nie zostaje dotrzymana. Pracownik firmy poinformował mnie że nic w tej sprawie nie może zrobić, że to nie zależy od niego i to co mogę zrobić to jedynie czekać do 8.12.2006 de facto nie mając gwarancji że wtedy on naprawdę będzie.
Wolałbym nie komentować zaistniałej sytuacji gdyż papier wszystko przyjmie a problem jak jest tak pozostaje i należy go moim zdaniem rozwiązać w sposób korzystny dla Klienta czyli mnie. Uważam że nie po to zawsze byłem zadowolony z pojazdów Renault i zastanawiając się nad zakupem brać pod uwagę pojazdy tej marki by być w taki sposób traktowany i co gorsza oszukiwany.
Nie ukrywam że jedyną możliwość na rozwiązanie tego problemu to dostarczenie dla mnie w terminie do końca listopada pojazdu jaki zamówiłem, lub pojazdu z takim samym silnikiem w nie gorszej wersji wyposażenia niż tą którą zamówiłem. Nie sądzę abym żądał zbyt wiele, chce tylko wyegzekwowania moich praw oraz umowy jaka została ze mną podpisana.
Bardzo proszę osoby dobrej woli pracujące w firmie Renault Polska o pomoc w tej sprawie i ewentualne zaproponowanie mi podobnego samochodu na jaki została podpisana umowa. Nie powinno być wg mnie tak że dotychczasowy użytkownik jest w tak rażący sposób oszukiwany i zniechęcany do zakupów kolejnych pojazdów marki Renault.
Mam nadzieje że moja prośba trafi do osoby o stosownych kompetencjach, która pomoże mi w ciągu 6 dni jakie pozostały do zakończenia listopada zakupić pojazd jakiego oczekiwałem
W nawiązaniu do pierwotnej wypowiedzi, ostateczne rezultaty tej transakcji
W związku z poprzednim postem chciałbym nadmienić iż po długim okresie oczekiwania w dniu dzisiejszym udalo się w koncu odebrać samochód. Odnośnie samochodu, pierwsze wrażenia jak najbardziej dobre, szczególnie jeśli chodzi o silnik wysokoprężny. Niestety dzisiejsza pogoda nie sprzyjała korzystaniu z jazdy. Mam nadzieje że Clio okaże się autem nie gorszym niż kangoo, które już od 8 lat posiadamy i nie będzie nastęczało żadnych problemów.
Zdecydowane słowa pochwały należą się dealerowi, który sprzedawał pojazd. Seria niezręcznych posunięć, oraz wydłużenie terminu odbioru pojazdu zostało zrekompensowane kartą stałego Klienta oraz bezpłatnym przekazaniem kompletu dywaników. Oczywiście dla wszystkich, szczególnie dla Nas byłoby lepiej gdyby obyło się bez żadnych niemiłych niespodzianek oraz niepotrzebnych słów. Aby nie zanudzać, stało się tak jak większość na forum pisała, FreeMan stanął na wysokości zadania, sam prezes firmy przeprowadził z nami rozmowę a później każdy udał się w swoją stronę.
Mam nadzieje, że już na pierwszym przeglądzie będziemy mieli okazje utwierdzić się w przekonaniu, że firma Dyszkiewicz jest firmą solidną.
Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 69 wypowiedzi • 1, 2