Patrzysz na wypowiedzi wyszukane dla frazy: Forum Tibi Zdjęcia





Temat: REGULAMIN! (2008-07-02)
1. Przed założeniem tematu:

1. Szukaj (użyj opcji szukania), może ktoś przed Tobą miał ten sam problem i temat już istnieje. Nie ma sensu, żeby pytać się ponownie o to samo.
2. Pomyśl, jaki ma być cel nowego tematu; czy nie będzie to uznane jako spam?
3. Załóż temat we właściwym miejscu (dziale, pod-forum)
4. Użyj odpowiedniego tytułu. Tematy typu: "???" bądź "Help me plx" będą usuwane.

2. Jakich treści w postach zawierać nie wolno:

1. Wulgarnego języka, przekleństw, wyzwisk i obrażania innych userów. Nie wolno również omijać auto-cenzury poprzez wstawianie kropki w środku wyrazu bądź zamiany np. "u" na "v".
2. Nie wolno pisać postów, które w jakikolwiek sposób łamią polskie prawo !UWAGA!
3. Nie wolno zamieszczać materiałów pornograficznych, rasistowskich czy faszystowskich
4. Jeśli wszystko, co masz do powiedzenia, to "gratz", "masz rację", "zgadzam się z przedmówcą", lepiej zachowaj to po prostu dla siebie. Takie posty mogą być uznane za spam i odpowiednio karane.
5. Unikaj pisania dwóch lub więcej postów pod rząd. Zawsze możesz zedytować swojego posta, dodając ewentualne informacje. Są możliwe wyjątki np. w przypadku np. "bumpowania" tematu.
6. Pisz na temat.
7. Sprawdź pisownię zanim wyślesz posta. Wielu użytkowników ma z tym problem. W czasie przeglądania forum, wklej treść posta do Twojego ulubionego edytora tekstowego, by uniknąć żenujących czasem błędów w pisowni. Wyjątkowo niepolskie posty będą odpowiednio traktowane.
8. Nie udawaj kogoś, kim nie jesteś. Podszywanie się pod Moderatora, Admina, Game Mastera (GM) bądź Cousellora będzie karane.
9. Nie pisz na przemian DuŻyMi I mAłYmI literami. Pisownia taka utrudnia czytanie. To samo tyczy się Zaczynania Każdego Wyrazu Wielką Literą, bĄdŹ pisania polskich ogonkÓw dużymi literami oraz pisma w T4k1|/| stylu.
10. Nie pisz WSZYSTKIEGO WIELKIMI LITERAMI. JEST TO STRASZNIE DENERWUJĄCE i utrudnia czytanie.
11. Nie cytuj zdjęć. Możesz napisać post, nawiązując do rysunku, ale jeśli cytujesz kogoś, zmodyfikuj post w taki sposób, aby nie cytować zdjęć. Takie działania prowadzą do wolniejszego ładowania się strony oraz obciążenia serwerów.
12. Posty z nadmierną ilością emotikonek będą usuwane, a w skrajnych przypadkach ich autor upominany.
13. Nie używaj formatu zdjęć *.BMP. Mają one duży rozmiar i powodują niepotrzebne obciążenia serwera, jak i wolniejsze ładowanie się tematu.
14. Nie spamuj postami typu: "jestem pierwszy", "ściągam, zaraz dam komenta", "bana mu", "zamknąć temat". Posty tego typu będą usuwane, a ich autorzy upominani.

3. Panel Użytkownika

1. Obrazek w sygnaturze (podpisie) nie może być cięższy niż 20kB i wizualnie zbyt duży (ok 100-150 px w pionie). W przypadku większej ilości obrazków zasada dotyczy ich sumarycznej wielkości/rozmiaru.
2. Sygnatura to jedyne miejsce, gdzie możesz umieszczać linki referencyjne. Pamiętaj tylko, aby nie były one napisane największą czcionką, pogrubioną i w czerwonym kolorze. Największym rozmiarem dopuszczalnym w sygnaturze jest 4, aczkolwiek nie nadużywaj tego.
3. Nigdzie w profilu nie wolno Ci pisać, że jesteś Moderatorem, GM bądź Counsellorem.
4. W sygnaturze obowiązują niektóre zasady, jak przy pisaniu postów, np. przekleństwa, obrażanie innych, treści pornograficzne, rasistowskie itd.
5. Jeśli Moderator stwierdzi, że Twój profil łamie którąś z zasad, może on poprosić Cię o zmianę pewnych elementów bądź zrobić to samemu. W skrajnych przypadkach może dać upomnienie.
6. Niedopuszczalną rzeczą jest, byś tworzył nazwę użytkownika:
* obraźliwą (np. Tibia to gówno)
* podobną do istniejących już nazw (np. Metkus zamiast Matkus)
* kombinacji znaków, które nie mają sensu (np. gsa8736aga)
* zawierającą nadmierne ilości znaków specjalnych (np. ~~//\..::Kal::..//\~~)
* staraj się nie tworzyć zbyt długiej nazwy użytkownika (np. _johnny_marchewka_1990@supermodel.pl)
* nicki zawierające takie wyrazy jak "ziom" (i pochodne) "666" oraz "LOL" są bardzo niemile widziane

Łamanie tych zasad jest karane najczęściej banem na stałe. W wyjątkowych przypadkach Administrator może się zgodzić, by nazwa została zmieniona.

4. Kary

1. Główne rodzaje kar mogą być użyte, by zmusić użytkowników do przestrzegania regulaminu, a są to:
* Skasowanie posta/tematu
* Zamknięcie tematu
* Ban na określony czas lub na stałe

Dodatkowo Moderator ma prawo do wlepienia upomnienia 1-10pkt. w zależności od wagi przewinienia. Gdy osiągniesz 10 punktów z ostrzeżeń, Twoje konto zostanie automatycznie zbanowane na 30 dni. Zostaniesz o tym poinformowany, dostając prywatną wiadomość, za co dokładnie dostałeś upomnienie, od kogo i za ile punktów. Upomnienia trwają 14-30 dni, w zależności od wagi przewinienia.
2. Decyzja Moderatora jest ostateczna i może być podjęta bez informowania użytkownika.
3. Kara (upomnienie, ban) może być cofnięta tylko przez Moderatora, który to ją zastosował. W specjalnych przypadkach (Moderator stracił posadę bądź przez długi czas nie ma go na forum) sprawę można próbować wyjaśnić u innego Moderatora bądź Administratora. Jednakże proszę tego nie nadużywać w błahych sprawach.

//DevLand Team
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amed.keep.pl



  • Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 60 wypowiedzi • 1, 2