Patrzysz na wypowiedzi wyszukane dla frazy: fotki aut sportowych





Temat: Golf R GTI
"Jeżeli Golfa GTI, czy R32 można było określić jako "Hot Hatch", to jak nazwać wersje R GTI stworzoną przez głównego projektanta Volkswagena w Stanach Zjednoczonych Dereka Jenkinsa? Takiego właśnie Volkswagena pokazano na targach SEMA w Las Vegas.

Pod maską znalazła się dwulitrowa jednostka FSI wzbogacona o turbosprężarkę Garrett, do której prowadzą potężne wloty powietrza. Właściwy przepływ spalin ma z kolei zapewnić układ wylotowy APR z końcówką wykonaną ze stopu niklu, chromu i żelaza (stop Inconel). Dzięki takiej konstrukcji udało się uzyskać 375 KM na 98-oktanowym paliwie i 400 KM, gdy w baku znajduje się 105-oktanowa benzyna.

Aby zmniejszyć wagę auta z włókna węglowego wykonano m .in. przedni spojler, maskę, wloty powietrza, obudowę lusterek. Pasażerów siedzących z tyłu pozbawiono tradycyjnej kanapy, a zastąpiono ją dwoma niezwykle lekkimi fotelami oczywiście z włókna węglowego. Na przód powędrowały tradycyjne kubełki z czteropunktowymi pasami. O takich detalach jak aluminiowy drążek zmiany biegów, czy gruba obszyta alcantarą kierownica nie trzeba nawet wspominać.

O pomoc w stworzeniu optymalnego zawieszenia Derek Jenkins poprosił specjalistów z H&R Tuning. Ich zadanie było o tyle trudne, że R GTI miał dobrze spisywać się na torze jak i podczas codziennej jazdy po mieście. H&R Tuning zamontował amortyzatory i sprężyny RSS Club Sport oraz obniżył prześwit. Jak deklaruje twórca R GTI, mimo tego da się jednak pokonać dziurawą drogę bez obaw o wybicie zębów. Duża moc silnika wymusiła natomiast zastosowanie bardziej wytrzymałego sprzęgła i mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu (Quaife).

Po takich modyfikacjach R GTI nie pozostało już nic innego jak ruszać żwawo do przodu. Co znaczy w tym przypadku żwawo - ok. 5 s. do 100 km/h. Derek Jenkins pomyślał również o hamowaniu dlatego polecił użycie z przodu czterotłoczkowych aluminiowych zacisków firmy Brembo. "

[...]

Link do artykułu: http://auto.gazeta.pl/auto/1,48316,3715696.html
Dodatkowe fotki na żywo: http://www.autorevue.cz/d...1&article=10235





Temat: ambra77 -->> 530D NOWY Nabytek na forum, co wy na to??
Witam was, i zgodnie z obietnicą zebrałem się, bo pogoda juz się wyklarował, do zrobienia fotek mojej buni i tak to wygląda. Napiszcie co nieco, jak wam się to widzi i co ewentualnie mo żna zmienić na lepsze, jeśli się da...
Tu są foty.
nie mam cierpliwości do wklejanie juz fotek bo coś nie działa... podaje stronke koledzy i koleżanki.

Szukałem jej dość długo, ale myśle że warto było, bo auto kupione w Niemcach od pierwszego właściciela na takiej wioseczce. Koleś 55lat, ale albo pasjonat marki jak my, albo kasiasty, po zakupie w salonie, po 2 miesiącach wstawił do serwisu i dopasazył auto jak mozna było w 2001 roku, mam fakturke tego zabiegu i powiem tylko że jest długa... a wyposazenie to ...

Wyposażenie (dość spore):
- Wspomaganie kierownicy
- Kierownica skórzana wielofunkcyjna oczywiście podgrzewana (rewela w zime)
- Kierownica elektrycznie regulowana w dwóch płaszczyznach
- Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne z fotochromem
- Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne i podgrzewane
- Wewnętrzne lusterko samościemniające się
- Elektryczna regulacja foteli we wszystkich płaszczyznach
- Fotele pompowane z łamanymi oparciami i podgrzewane
- Pamięć dla 3 ustawień fotela kierowcy, kierownicy i lusterek,
- Masarz siedziska w fotelu kierowcy
- 4x Elektryczne szyby
- Elektryczny szyberdach
- Skórzana tapicerka
- Komputer pokładowy
- Nawigacja + mapa polski
- Telewizor + teletext
- Zmieniarka na 6 płyt CD + czytnik DVD za obudową bagażnika
- Nagłośnienie: 10 głośników + subwoofer (niestety dokładany prze ze mnie, ale gra super)
- Telefon pokładowy GSM + zestaw głośnomówiący sterowane wszystko w kierownicy
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- webasto pełne wraz z chładzaniem kabiny sterowane na pilota jak i komputerem na czas
- ABS
- DSC - system kontroli trakcji
- 8x AirBag
- Reflektory Xenonowe z automatyczną regulacją wysokości
- Spryskiwacze ciśnieniowe reflektorów
- Czujnik deszczu automatycznie regulujący prędkość wycieraczek do opadów
- Zawieszenie sportowe M-Technic
- Pneumatyczne zawieszenie tylne samopoziomujące się, NIVO
- Odmykanie i automatyczne dociąganie klapy bagażnika
- Skrzynia automatyczna Steptronic z funkcją sekwencyjnej zmiany biegów
- Tempomat
- Centralny zamek na pilota
- Worek na narty
- Relingi
- Czujniki parkowania tył (tylko )
- Orginałki koła 17" i wedle mnie ciekawy wzór, ale do już gust, a o tym się milczy.[URL=http://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?p=20651#20651]Galeria BMW AMBRA[/URL]





Temat: Cee'd opinie


Szukam wszelkich informacji na temat KIA Cee'd.


http://tiny.pl/w2p9

najlepiej jednak udac sie do salonu. Ja sie troche tego naczytalem, a
potem po jezdzie testowej wiele rzeczy okazalo sie nieprawda.


Wymienie się spostrzeżeniami.


najlepiej napisz na grupie, bedzie temat do dyskusji i zostanie cos dla
potomnych


Jeździłem wersją 1.4 i 1.6. Ogólnie mi się
podoba jednak
napewno takie krótki starcie to za mało.


jak dla mnie cee'd ma pare minusow:
- 1.6 Pb za glosny, podobno 1.4 jest cichszy ale...
- spalanie: jechalem spokojnie raczej stala predkosc 40-60 i po jezdzie
na komputerku pokazalo sie 8.5/100
- miala byc mozliwosc dowolnej konfiguracji, tymczasem az tak swobodnie
nie jest
- widocznosc do tylu (przynajmniej dla mnie) przy cofaniu slaba
- czujniki parkowania (przynajmniej narazie) tylko czarne
- dojazdowka zamiast pelnej

Do tego dochodza opinie o serwisach i duze spadki wartosci koreanczykow.
Cala reszta to pozytywy. Prowadzenie super, wyposazenie super, ceny tez
super, gwara bezkonkurencyjna, materialy dobre. W sumie nie ma sie do
czego przyczepic (pomijajac ta glosnosc), porownujac do innych modeli
segmentu C to jest ten poziom a nawet lekko wyzej, za to cenowo... :)


Proszę o ciekawe inforamcje, linki, fotki (najlepiej te osobiście
zrobione)...


fotki to pewnie kazdy ma podobne, te z netu sciagniete i te zrobione w
salonie, przeciez oprocz koloru nic sie nie zmienia :)


Interesują mnie np. wykresy z hamowni silników, precyzyjniejsze opisy
konstrukcji no i opinie.
Jeden wykres z hamowni silnika 1.4 znalazłem w gazecie Motor- całkiem
obiecujący: moc 108KM i 145Nm (producent::109/137)


z gazet to jak wpomniales Motor 3/07, AutoSwiat 4/07 i Auto Motor Sport
chyba listopad 06. Ale nie wierz we wszystko co tam pisuja, najlepiej
jak wspomnialem pojsc do salonu i zrobic rundke albo dwie, porobic
zdjecia cyfrakiem bo nie wszystko sie zauwazy i nie wszystko zapamieta.
A opinie - chyba jeszcze za wczesnie, nikt sie nie pali z zakupem bo
nikt nie chce byc krolikiem doswiadczalnym. Auto jest nowe, nowa jest
tez fabryka, jest spora szansa ze cos nie wyszlo :) Do tego produkcja
dopiero rusza, trzeba troche czekac na zamowione auto, a na opusty i
promocyjne kredyty nie ma co liczyc. W lutym maja robic testy
zderzeniowe, potem ma wejsc dodatkowe wyposazenie, ludzie raczej beda
nasluchiwac czy nie ma usterek i zapewne dopiero kolo wakacji rusza do
salonow.





Temat: chciał bym sprzedać moje bmw...
siema koledzy i koleżanki

pierwsze założenia były takie że będę je obniżał wstawiał ringi itd ....

później chciałem sprzedać matki Twingo i oddać jej mojego compacta ...
matka powiedziała że woli Twingo wiec hmmm .. ja z kolei jestem zagorzałym fanem amerykańskich aut tak więc nadarzyła mi się okazja kupić ładne cabrio od chryslera

97 rok tiptroonic parktronic pełna elektryka skóry itd za dość przyjemne pieniążki
nie stać mnie na to żeby trzymać 2 auta , po zatem nie mam miejsca i możliwości ...

chciał bym wystawić je na allegro albo tu na forum tylko nie do końca jestem pewien ceny
mnie wyszła jakieś 11 tys zł tak jak stoi teraz ale oczywiście można się dogadać bez audio będzie taniej hehe

więc tak

Beata E36 316i Compact
Urodzona w 1994 roku w Niemczech
jestem jej 2 włąścicielem w polsce

po zakupie wymieniłem

Olej Castrol Magnatec 10W40 pół syntetyk
tarcze hamulcowe wraz z klockami - firma ATE
płyn hamulcowy
płyn chłodnicy
filtry powietrza i oleju
elementy gumowo metalowe na wahaczach
łączniki stabilizatorów
końcówki wahaczy
zakupiłem alu 16" z praktycznie nowymi oponami michelin
gumę oryginalną od BMW do kolektora do filtra
nowy podnośnik szyby pasażera
nowy akumulator BOSCH na gwarancji
tłumik końcowy
ostatnio zostały pomalowane nerki na czarny mat oraz progi również czarny mat

autko robione pode mnie więc nie na sprzedaż
przebieg jakoś 196 tys

do zrobienia jest podnośnik szyby przedniej od kierowcy ( prośba jak by ktoś miał to z chęcią kupię)

oraz łożysko na wale ( czekam na wypłatę i odrazu jadę robić)

w buni są głośniki INFINITY 6x9 nowe na gwarancji podłączone do wzmacniacza JBL grające z radiem KENWOOD
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

mam taką prośbę

podpowiedzcie za ile mogę je wystawić
wiem że starce i to dość solidnie no ale trudno
wiadomo za 6 tys nie oddam za skarby

idę pstrykać fotki
póki co są stare tutaj
http://www.bmw-sport.pl/v...er=asc&start=20



Temat: Nowa Fabia - relacja z World Skoda Conference Karlove Vary
Witam

W dniach 1 i 2 marca w przepięknej miejscowości Karlove Vary (Czechy) odbyło się spotkanie World Skoda Conference 2007.

Nie będę się rozpisywał na temat strony organizacyjnej całej imprezy, chciałem skupić się na dniu drugim, a wiec na jazdach testowych i moich osobistych odczuciach dotyczacych nowej Fabii.

Do dyspozycji dostaliśmy ok. 50 Fabii w rożnych wersjach wyposażeniowych (Classic, Style, Sport oraz Comfort z różnym wyposażeniem dodatkowym) i silnikowych. Silniki benzynowe przeznaczone na poczatku do tego modelu to 1.2 44kW, 1.2 51kW, 1.4 63kW oraz 1.6 77kW, ten ostatni również w automacie. Dieselki: 1.4tdi 51kW, 1.4tdi 59kW oraz 1.9tdi 77kW. W pozniejszym czasie dojda 1.4TSI, najpierw w wersji 125KM, a pozniej 170KM (Nowa Fabia RS). Testy nie odbywały się na zamkniętym lotnisku jak w przypadku poprzedniej Fabii, wyznaczono trasę liczącą ok.50km, miasto, kręte górskie drogi, autostrada, a więc tak by można było dobrze sprawdzić autko w różnych warunkach.

To czy nowa Fabia się komuś wizualnie podoba czy nie, jest kwestia gustu (zamieszczam fotki), dla mnie ten samochodzik jest po prostu ładny - podoba mi się (a granatowa w wersji Sport na 16-calowych felgach i z białym dachem a'la Mini Cooper jest sliczna ). Jakość wykonania wnętrza stoi na naprawde wysokim poziomie. Wiecej miejsca na nogi z tylu i nad glowami. Bagażnik 300l. Byłem mile zaskoczony praca zawieszenia, świetnie tłumi nierówności, w zakrętach trzyma się bardzo bardzo dobrze. Pare słów na temat silników. Jeździlem wszystkimi oprocz 1.6 aut., niestety zabrakło czasu . Pozytywne wrażenie zrobił na mnie 1.4 85KM - może to być tzw. "złoty środek". Zawiodłem się troszke na 1.6, po 105KM w benzynie spodziewałem się czegoś więcej. 1.9 TDI 105KM - wiadomo , do tego jakiś programik i można jeździć naprawdę szybko!

Czekamy na ceny.



Temat: Ciekawe auta na łódzkich ulicach
"Passat R36 to usportowiona wersja tego modelu. Napędza ją nowy silnik benzynowy V6 o pojemności 3,6 l osiągający moc 300 KM. Jednostka współpracuje ze zautomatyzowaną przekładnią DSG. Napęd przekazywany jest stale na cztery koła. W układzie przeniesienia napędu zastosowano sprzęgło typu Haldex. W normalnych warunkach drogowych 90 proc. momentu obrotowego jest przenoszone na przednią oś, a pozostałe 10 proc. – na tylną. Jeżeli sterownik elektroniczny wykryje poślizg kół, te proporcje może zmieniać w dowolny sposób.
Zawieszenie poddano modyfikacjom dostosowując jego parametry do osiągów auta.
Z zewnątrz Passat R36 wyróżnia się większymi wlotami powietrza, przeprojektowanymi zderzakami, dwoma chromowanymi końcówkami układu wydechowego i 18-calowymi obręczami kół z lekkich stopów. Wersja kombi otrzymała dodatkowy spojler na dachu tuż nad oknem pokrywy bagażnika.
Wewnątrz zamontowano kubełkowe fotele, sportową kierownicę, a panel centralny i tablicę zegarów pokryto panelami z aluminium. Aluminiowe są również nakładki na pedały.
VW Passat R36 sedan rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,5 sekundy, a kombi w 5,8 sekundy. Prędkość maksymalna obu samochodów została ograniczona elektronicznie do 250 km/h."





Widzialem juz go kilka razy w Lodzi i Rzgowie ale nie jezdzi na lodzkich blachach i jest srebrny. Na ulicy robi lepsze wrazenie niz na tych fotkach.

Krzysiek ten co go widzialem to napewno wersja USA a tam chyba byl wczesniej. Albo to jakas dobra kopia



Temat: Prawie jak bolid F1 - Pontiac Solstice SD-290
Marzyłeś, by choć raz poczuć się jak zawodnik F1? W takim razie po wizycie w salonie samochodowym z pewnością mina Ci zrzedła, bo żaden z dealerów nie był w stanie zaproponować jednomiejscowego bolidu.

Problem rozwiązał Pontiac, prezentując model Solstice SD-290. Kształty jego karoserii nawiązują do wyścigówek sprzed lat. Długa maska, ciasny kokpit oraz niewielka owiewka jasno sugerują, że czerwone auto nie jest przeznaczone dla mięczaków. Wciśnięcie się w mocno wyprofilowany fotel ułatwia kierownica z możliwością demontażu. Wówczas można bez trudu zespolić się z samochodem za pomocą czteropunktowych pasów.

Po zadbaniu o własne bezpieczeństwo przychodzi właściwa chwila na uruchomienie silnika. Smukła maska skrywa dwulitrową, 4-cylindrową jednostkę Ecotec. Bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbosprężarka pozwoliły na wyciśnięcie 290 KM. Stadko w zupełności wystarczy, by uczynić z Pontiaca pogromcę torów wyścigowych. Redukcja wyposażenia zaprocentowała niewielką masą bolidu. Poza szybami inżynierowie podziękowali za współpracę również rozkładanemu dachowi, klimatyzacji oraz wycieraczkom.

W zamian pojawiła się maska z licznymi wywietrznikami, sportowe zawieszenie oraz wzmocniony układ hamulcowy. Sprężyny oraz gwintowane amortyzatory pochodzą z półek firmy KW Automotive, natomiast aluminiowe, 3-tłoczkowe zaciski hamulcowe oraz 330-milimetrowe tarcze przygotowało Stainless Steel Brake Company.

Bolid postawiono na kutych, 19-calowych felgach. Ubrano je w wyścigowe opony Hoosier R6. O trakcję troszczy się nie tylko ogumienie. Pod przednim zderzakiem pojawił się sporych rozmiarów dyfuzor, natomiast na krawędzi bagażnika dumnie sterczy spojler. Sportowe korzenie mają także dodatkowe wskaźniki na desce rozdzielczej, pałąk przeciwkapotażowy nad głową kierowcy oraz sporych rozmiarów gaśnica. Na wzór wyczynowych bolidów przestrzeń nad fotelem pasażera osłonięto wytłoczką poprawiającą walory aerodynamiczne.

W chwili obecnej Pontiac Solstice SD-290 jest prototypem, jednak dopracowanie pozwala sądzić, że wystarczy jeden podpis, by został wdrożony do produkcji...



Zrodlo

wiecej fotek TUTAJ



Temat: Nissan Primera P10 Turbo
W tych czasach aby być naprawdę szybkim na ulicach trzeba dysponować naprawdę bardzo mocnym samochodem. Niektórych stać na grube mody, niektórzy kupują już zmodernizowany samochód a jeszcze inni są po prostu zdolni. I do tej ostatniej grupy zaliczyć trzeba właściciela opisywanego Nissana Primery P10.
Nie dysponował on zbyt bogatym zapleczem, ale upór i dążenie do celu i na przekór innym wzięło górę. I tak Coobcio (bo taką ma ksywkę właściciel Nissana) zafundował sobie najmocniejszą Primerę w Polsce i do tego home – made.

Przeróbki można podzielić na trzy stage. Pierwszy, który był zrobiony tuż po zakupie auta obejmował.

Stage 1:

- wałek ssący z Primery GT
- powiększone i wypolerowane kanały w głowicy
- wypolerowane i przefrezowane zawory i gniazda
- splanowana głowica
- inny układ dolotowy i wydechowy

Moc: 155KM i 183 Nm

Stage 2:

- wałki rozrządu Cat Cams 272/266 stopni
- pompa paliwa Walbro 255
- wtryskiwacze od Nissana 200 SX
- przepływomierz powietrza z P11
- komputer Piggy-Back SMT6

Moc: 172KM i 184Nm

Z taką mocą można już zawojować, ale niestety nie w tym przypadku. Zapadła decyzja zaturbiena Nissana i tak na sezon 2007 Primera Turbo o niebagatelnej mocy (...) jest gotowa.

Stage 3:

Silnik:

- dolot typu Cold Air Intake (własny patent)
- turbosprężarka Garrett T3 z Mustanga SVO
- intercooler z BMW E39
- pompa paliwa Walbro 255
- regulator ciśnienia paliwa
- wtryskiwacze paliwa 555cc
- świece zapłonowe NGK PFR8B
- kolektor wydechowy o prostej zamkniętej konstrukcji
- przelotowy wydech o śr. 2,5 cala
- podgrzewanie przepustnicy
- filtr węglowy + wolna odma
- limiter obrotów przesunięty na 7400 obr/min

Napęd:

- skrzynia biegów z Primery GT
- sprzęgło spiekowe

Zawieszenie:

- sprężyny Weitec –40mm
- przednie amortyzatory Koni Sport
- tylne amortyzatory Bilstein B6 Sport
- rozpórka przednich kielichów

Hamulce:

- czterotłoczkowe zaciski z Nissana 200 SX S14
- tarcze przednie Brembo śr. 272mm
- klocki hamulcowe Ferodo
- usunięty kolektor siły hamownia

Moc: 318,5KM i 417,8Nm

Więcej fotek wkrótce


(c) GT



Temat: [S] podlokietnik, polka,sprezyny gazowe,popielniczka,lampy..
witam wszystkich,

mam troche gratow z auta, ktore sprzedalem i nietylko...

- podlokietnik przedni do octavii oryginalny z kompletem srubek,wspornikow i plastikow ( sprzedaz TYLKO W KOMPLECIE) kolor czarny stan dobry, cena ok 320 pln
- sprezyny gazowe pokrywy bagaznika przed 2000r. 2 szt. stan dobry, cena 75 pln za 2 szt
- popielniczke przednia, stan b.dobry 40 pln
- lampy tylne z wkladami L lub P strona model przed 2000 r., po 70 pln
- oryginalne dywaniki gumowe, stan b.dobry 50 pln
- oryginalne plastikowe chlapacze na tyl 50 pln
- konsola na 4 dodatkowe zegary o srednicach ok. 52mm w miejscu nawiewow centralnych, super wyglad i inowacyjne rozwiazanie, czarne w skorze naturalnej, cena ok 40 pln
- obudowa tunelu na wysokosci ham.recznego z uchwytem na szklanke/puszke, kolor czarny, cena ok 100 pln
- 4 felgi stalowe o rozstawie srub 5x100mm z oponami zimowymi 195/65R15 KORMORAN Winter rodzaj bieznika S-100, wys.bieznika 6-7 mm do golf 4 / octavia / audi A3 /leon I /toledo I, cena ok. 830 pln
- opony letnie 225/45/17 MICHELIN Pilot SX 1 szt i Sport 2 szt.,bieznik ok. 5 mm ale nierowno zuzyty, na obrzezu jedna ma naciecie,najlepiej byloby obejrzec na miejscu w sumie 3 sztuki, cena 89-140 pln
- opony letnie 205/50/17 DUNLOP SP SPORT 9000 3 szt, bieznik ok 5 mm, tylko w komplecie za ok 430 pln
- polke z grubej plyty OSB docieta na wymiar oryginalnej polki do OCTY <2000r.. oddam za 50 pln z otworami pod duze "elipsy", wymaga obciagniecia jakims materialem i dolozenia jakiegos "zawiasu"
- profesjonalne sztywne drewniane dystanse z plyty 20 mm pod glosniki srednio-nisko tonowe 16-18 cm w drzwi przednie - cena ok. 69 pln/2 szt
- intercooler do silnika TDI 110 KM, mial klejony jeden uchwyt jak dobrze pamietam,w komplecie krotkie przylaczeniowe kilkucentymetrowe rury gumowe, cena ok. 220 pln

szczegoly..... http://szybszy.fotosik.pl/

zapraszam wszystkie ceny do negocjacji, poniewaz chcialbym skonczyc porzadki w piwnicy

to by bylo chyba wszystko, ewent jak sobie przypomne to dopisze

moge przeslac fotki w razie potrzeby.
odbior gratow warszawa lub piastow.
ewnt wysylka po wplacie na konto.

z pozdrowieniami

pawel

tel. 0 6 6 8 9 0 0 0 8 0 lub pawelwitkowski(malpa)wp(kropka)pl

p.s.
prosze o tel lub korespondecje na mail-a jak powyzej,chcialbym uniknac klopotliwego logowania sie za kazdym razem na forum OCP



Temat: dadus18 --> e36 318is Motorsport Jnternational
Witam wszystkich, nadszedł czas na uwiecznienie mojej beemeczki ma łamach tego wspaniałego forum .

A więc cała historyjka z tym autkiem zaczęła się już ponad roczek temu. Przez ten czas dopieszczałem ją i nadal to robię:-), heh aż dziwne ale stałem się maniakiem tej marki

Zdjątka będę umieszczał co jakiś czas od pierwotnej wersji do teraz:-)

Type code CA51
Type 318 IS(ECE) Indywidual "Class II"
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Sterring LL
Door count 4
Engine M42
Cubkzfcapacily 1.80
Power 103
Transrnision MECH
Gearbox MECH
Colour ALASKABLAU METALLIC (367)
Upholstery SCHWARZ M3 (0470)

Wyposarzenie:

- poduszka kierowcy
- elektryczne szyby (całość)
- klimatyzacja (manualna)
- sportowe fotele
- komputer (uboższy )
- ABS
- plastiki m-pakiet (prawie wszystkie już)
- zawieszenie utwardzone M sport
- alarm
- przyciemniane szyby(będą za tydzień)
- blenda
- alu
- gaz

- audio
- wygłuszone drzwi
- dystanse w drzwiach i zestaw PB s-6c na przodzie
- nowe okablowanie dietz na całość auta+kable z miedzi beztlenowej
- wzmak CarPower na przedni zestaw
- Alpine 9881RB

Hmm jak coś sobie przypomne to dopisze

A oto fota jak jeszcze był taki jak kupiłem(z zewnątrz)



Teraz wygląda aktualnie tak:



Zafundowałem mu nowy lakierek, gdyż z lewej miałem brzydkie nadkole po płocie ktoś kiedyś przejechał . A poza tym to maska kamyczkami zbita, chcę skompletować cały m-pakiet plastików i temu nie za bardzo opłacało się elementami malować. Postanowiłem go zostawić bo już naprawde kupe pracy w niego włożyłem i troszke $ szczególnie w remoncik zawieszenia, audio i różne pierdołki, których było brak. Jak portfelik pozwoli to za pół roku swap na 2.8

Może fotki nie są piękne:-) ale jeszcze troszke i wstawie dokładne i piękne.



Temat: [Chudów] Wrazenia ze zlotu

Zlot ten tak jak i poprzedni był na zasadzie że ktoś rzucił hasło żeby się spotkać gdzieś.
Pewnie widziałeś fotki z tego pierwszego "nieudanego" spota, no i nie powiesz mi chyba że spodziewałeś się tam jakichś wyścigów, driftów czy czegokolwiek? Trudno nazwać kogoś organizatorem, ponieważ nie było i nie miało być jakichś atrakcji specialnych.


A kto tu mówi o driftach czy wyścigach? Mnie to nie bawi, za stary jestem na coś takiego. Przyjechałem pogadać z ludźmi jakbyś nie wiedział.

Wytłumacz mi jedno... skoro był zlot, my byliśmy pierwsi to dlaczego nie przyjechaliście do nas, tylko stanęliście w innym miejscu? Nie było nas widać? Zwracam się do Ciebie w sensie do Was. Młoda gwardia mówi, że "stajemy na górce", to wszyscy muszą pospiesznie zebrać manatki i przestawić 30 samochodów o 100 metrów dalej? Ja nawet nie wiedziałem jak tam wjechać. Czy ktoś przyszedł na dół się przywitać? Ze mną się nikt nie witał, w każdym razie czegoś takiego nie pamiętam. Skoro nie ma organizatora to chyba jakiś gospodarz jest? To chyba Wasze rejony? Wyglądało jakbyście się w swoim towarzystwie dobrze czuli, a reszta niech się wali. Jakieś durne podziały, nie wiadomo z czego wynikające. Mieliście kiepski zlot, Bodzio zaproponował, że zjedzie się do Was więcej aut i co? Sądząc po komentarzach ludzi z którymi gadałem to raczej nikt nie przyjedzie więcej w to miejsce. Takie spoty to bardzo dobra okazja do integracji, fajnej zabawy - wystarczy wspomnieć np. grille nad chechłem, a tu widzę coś nie zatrybiło. Ale z drugiej strony jak widzę młodego kozaka, którzy "zrywa asfalt" wśród tłumu, wzbijając tabuny kurzu i waląc kamieniami po innych samochodach to stwierdzam, że nie bez powodu użytkowników bmw nazywają burakami - na odstawie kilku takich IDIOTÓW! Z takimi nie mam ochoty się integrować i też mam nadzieję, nie są to ludzie z forum sportu ani 5er.

To tyle ode mnie, mam nadzieję do zobaczenia w bardziej sprzyjających warunkach i okolicznościach.



Temat: [e36] Robie SWAPA! 318i na 320. FOTKI, garage :)SWAP m40 m50
witam, mam juz dosyc dlugo zgazowane 318i sedan 93 rok 252 przebiegu i wkurza mnie powoli te 4cylindry, brak mocy itd.

Mam okazje kupic 2.0 m50 92 rok z belgi , 1600zl ze wszystkim
tj wiazka, komputer, alternator, rozrusznik, sprzeglo i wogole wszystko co do swapa potrzebne.

Kumpel mechanik mi to wklada - wkladal juz do swojej bmw taki silnik.

za ok 2tys pln bede miec w swoim 2.0 //

skrzynia pozostaje z 1,8 i pasuje - nawet lepiej bedzie bo przelozenie inne -lepsze czasy na 1/4 ? . Pytanie czy za ta cene 1600zl i silnik 2.0 bez vanosa (niby lepsze do przerobek i wedlog danych lepsze czasy maja !!! coprawda zedu 1setnej hehe) warto kupic takie cos? UWAGA !!! 252tys przebiegu w 2.0 udokumentowany. Dodam ze te 2.0 jezdzilo na nowej instalacji gazowej 5tys zrobilo na niej. Silnik jest jeszcze w aucie i przejechalem sie nim. Czy to prawda ze VANOSY grzmią lepiej? (tzn glos silnika) , jak z przyspieszeniem vanos vs nie vanos (2.0). Dodam ze silnik 2.0 jest w coupe a ja wkladam go do sedana. No i koles powiedzial ze nie bierze mu oleju, nie pali i faktycznie cicho i rowno chodzi ale powiedzial co 5tys/km pol litra oleju to kazdej nalezy dolac do stanu (RACJA????) ... moja m40 tyle nie dolewam .. wlasciwie od wymiany (10tys) do wymiany tyle samo... spokojna jazda. a dodam jeszcze ze bebny z tylu zostawiam i dyfer , bo tak wlasciwie to moze to zostac wszystko prosze o szybka odpowiedz . I PODZIEKOWANIA I POZDROWKA DLA BMW SPORT DODAM ze chce miec wlasnie 2.0 a nie 2,5 ... wlasciwie ja jestem zdecydowany tylko jade z mechanikiem jeszcze sprawdzic kompresje i takie tam sztuczki ... ale jak bedzie wiele negatywnych textow z waszej strony to sie zastanowie.

Napiszcie generalnie co o tym dupnym przebiegu myslicie no i o cenie za sam silnik a no i mozecie napisac po ile cewki leca? ma moze ktos do sprzedani?



Temat: Citroen SAXO 1,6 Kupic ?

| ;-)

Dobrze ze dodales na koncu ;-) bo juz sie martwilem...


:
czasem tak lubie ;)


Z tym samochodem na F to poprostu z doswiadczenia wiem ze fiat i ford to
  nie jest to co chcialbym miec, francuza... kiedys jezdzilem C15 przez
2 lata i sie nie psul ale mial zaledwie 3lata. Mimo to jestem w stanie
zaryzykowac...


C15 nie jest akurat najlepszym przykladem, rowniez
w temacie bezawaryjnosci.


| no mysle, znajoma nie orientowala sie chyba w cenach, szczegolnie
| po wejsciu do UE. Jesli za 15tys to tym bardziej nie kupuj.

No wlasnie cena tez mnie na kolana nie powala, rozmawialem dzis i pewnie
do 14 by sie dalo zejsc


cena rzecz wzgledna, czasem warto przeplacic za dobry egzemplarz.
Poza tym warto tez wziac pod uwage, ze w tych rocznikach to juz
od sprowadzaczy rzadko trafia sie okazja, najczejsciej jest to juz
tylko "okazja".


| Ale nie jest pierwszym wlascicielem.

Ale jezdzi nim od 98r.


Przez te dwa lata duzo moglo sie zadziac. Malo kto sprzedaje


| Czyli bez rewelacji, szczegolnie przy wiekszym silniku.

No jeszcze sa alufelgi, i sportowy tlumik (pewnie i tak bym wymienil bo
troche za "sportowy")


no i tarcze z tylu, pewnie kola 14" i pare innych drobiazgow.
Prosily by sie jeszcze chociaz el.lusterka. A i klima sie
zdarzala (nawet przy mniejszych silnikach).


| A ten fragment to nie do mnie, ja ujezdzam ZXy, do Saxo nie mieszcze
| sie niestety...

I co chwalisz sobie ?


jak najbardziej, choc maja jedna duza wade....
Przestali je produkowac w 97/98 roku. A to oznacza ze nastepne
auto to juz nie bedzie ZX :(


masz racje zle zadalem pytanie, chodzi mi o to czy tego typu auto nie
bedzie sie sypac (8 letnie) na drobne naprawy jestem przygotowany.


generalnie nie bedzie. Ale sporo zalezy od wczesniejszego
dbania. nizej piszesz ze belka juz zrobiona. czyli jedna rzecz masz
juz z glowy. warto dokladnie sprawdzic inne rzeczy - tarcze/klocki,
tlumiki, opony, katalizator, sprzeglo, akumulator itd.
To sie nie sypie samo z siebie, ale moze akurat niedlugo wymagac wymiany,
a bedzie troche kosztowac. Duperelki tez moga sie trafic, warto
dokladnie sprawdzic caly wypas, zwlaszcza elektryczny.
Blachy i silnik rowniez nalezy dokladnie sprawdzic, jak przy kazdym
aucie.


| tak, 8 zaworow. 1.6 16V pojawil sie dopiero w 2000/2001 wraz z wejsciem
| Xsary 2. Nie wiem czy trafil w ogole do Saxo, choc pewnie tak.

Ale kolektor metalowy ? gaz da sie zalozyc ?


nie wiem, ale raczej plastikowy.
Gaz jak w kazdym aucie - da sie zalozyc, choc w takim
przypadku moze po prostu od razu poszukac czegos z mniejszym silnikiem?
np 1.1 lub diesielka. Generalnie jestem przeciwnikiem gazu.


Pozatym tutaj: http://citroen.triger.com.pl/img/117/3512x.jpg
Pisza ze wersja VTS czyli wlasnie ten model byl juz 16v ... w 97 roku w
polsce... wiec z niemiec mogl juz byc 16V w 96r.


Ale ten 16V byl tylko w wersji VTS. Na wymienionej stronie sa fotki VTSa
rozni sie nieco wygladem od 'cywilnego' Saxo. Jesli to nie jest VTS
to silnik _na_pewno_ 8v. A jesli to jest VTS, to gratulacje, bo
to raczej rzadko spotykane auto. I tym bardziej sprawdz 'bezwypadkowosc'.
Auta z silnikiem 1.6 8v mialy symbol VTR lub VTL.


| yyy, tutaj rowniez nie zrozumialem. Jaka sportowa?
| Sportowe to jest Saxo VTS z silnikiem 2.0.

Ej no nie gadaj w takim autku 110KM to jest wypiard...


VTS ma 120KM. To jest umyslny silnik wystepujacy tylko w tej wersji.
Pozniejsze 1.6 16V mialy 110KM, ale jak pisalem, dopiero po 2000.
Jesli to VTS to nie zmieniaj wydechu, ma byc sportowy ;)

Na lotnisku Saxo VTS objezdzal prawie wszystkie XMy 3.0
szczegolnie przy starcie.
Po prostu potworek :Przy 8v tylko 88KM, choc to dalej sporo
do tego autka, to juz jednak nie jest to.


O belce juz sie naczytalem i wypytalem byla wymieniona rok temu
(15000km) jeszcze byly problemy taka znalezc bo auto z tylu ma tarcze a
nie bebny jak zwykle saxo...


hamulce nie sa integralna czescia belki i mozna je
spokojnie przelozyc, tylko zazwyczaj nikomu sie nie chce ;)


A najlepsze jest to ze z dnia na dzien coraz bardziej go chce, tylko
wlasnie nie wiem czy ta cena to do przelkniecia, bo jak za dwa lata mam
za niego dostac 8k zl to mi sie nie usmiecha taka utrata wartosci...
ile uwazasz ze jest warty ? Jezeli jest zadbany, i pewny przebieg ?


Warto.


dzieki za odpowiedz :)


no problem


Tico 0,8 Powered przed poprzednie 3 lata :)))


roznica bedzie spora... we wszystkim.

pozdrawiam
Bruno, Citroen ZX





Temat: Przemo78 -->> E46 Touring 3XX D :)
Hejka

No i po przeszło roku szukania mogę w końcu się pochwalić

Rok:2003

318D

Steptronik

204 tys przebiegu

Na razie parę foteczek:









Obiecuje że sukcesywnie nowe foty będą sie pojawiać

A tu VIN

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S205A AUTOMATIC TRANSMISSION AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS SPORTOWE DOSTOSOWANIE PODWOZIA
S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL WIELOFUNKCYJNOŚĆ DLA KIEROWNICY
S261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS PODUSZKA BOCZ. PASAŻ. NA TYLN. SIEDZ.
S313A EXTERIOR MIRROR PACKAGE LUSTERKO ZEWN. Z FUNKCJĄ SKŁADANIA
S338A M SPORTS PACKAGE II M PAKIET SPORTOWY II
S358A CLIMATE COMFORT WINDSCREEN SZYBA FRONTOWA KLIMATYZACJI KOMFORT
S386A ROOF RAIL RELING DACHOWY
S403A GLAS ROOF, ELECTRIC DACH PRZESUWNO-UCHYLNY, ELEKTRYCZNY
S423A FLOOR MATS, VELOUR DYWANIKI PODŁOGOWE VELOURS
S428A WARNING TRIANGLE TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY I APTECZKA
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE WEW. LUST. WST. Z AUTOMATYKĄ PRZYCIEMN.
S441A SMOKERS PACKAGE PAKIET DLA PALĄCYCH
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY REGULACJA FOTELA PRZEDN. ELEKTR. MEMORY
S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER FOTEL SPORTOWY
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER PODGRZWANIE FOTELA KIEROWCY/PASAŻERA
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
S521A RAIN SENSOR CZUJNIK DESZCZU
S522A XENON LIGHT ŚWIATŁO KSENONOWE
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING AUTOMATYCZNA KLIMATYZACJA
S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL SYSTEM NAWIGACJI PROFESSIONAL
S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. INSTALACJA TEL. KOM. Z BLUETOOTH
S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS ZMIENIARKA CD NA 6 PŁYT CD
S674A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HARMAN KARDON SYSTEM HIFI HARMAN KARDON
S710A M LEATHER STEERING WHEEL M KIER. SPORT. WIELOFUNK.
S716A M AERODYNAMICS PACKAGE II PAKIET AERODYNAMICZNY
S724A EDITION SPORT WYDANIE SPORT
S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME WYSOKI POŁYSK SHADOW-LINE
S761A INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING IND. OSZKLENIE PRZECIWSŁON.
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S770A INTERIOR TRIM ALU SILVER CUBE LISTWY WEWNĘTRZNE ALUM. "SILVER CUBE"
S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE OBICIE PODSUFITKI, ANTRACYT
S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS LAMPY KIERUNKOWSKAZÓW BIAŁE
S788A M LT/ALY WHEELS OBR. BMW, ST. LE. INDYWID.
L801A GERMANY VERSION WERSJA KRAJOWA NIEMCY
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY SPIS DEALERÓW, EUROPA
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET INSTRUKCJA OBSŁUGI PO NIEMIECKU
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION BRAK KONSERWACJI POKRYCIA ZEWN.
P972A COMFORT PACKAGE PAKIET KOMFORT
S998A CONTROL OF THE LAUNCH INTERNAL DEMANDS DUMMY-SALAPA

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) DYNAMICZNY UKŁ. PRZECIWPOŚLIZGOWY III
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC SIŁOWNIK SZYBY ELEKTRYCZNY PRZEDN/TYLNY
S473A ARMREST, FRONT PODŁOKIETNIK PRZEDNI
S520A FOGLIGHTS REFLEKTOR PRZECIWMGŁOWY
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING LICZNIK KILOMETRÓW
S550A ON-BOARD COMPUTER KOMPUTER POKŁADOWY
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT AKUMULATOR W BAGAŻNIKU
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN WERSJA JĘZYKOWA, NIEMIECKI



Temat: Citroen SAXO 1,6 Kupic ?


C15 nie jest akurat najlepszym przykladem, rowniez
w temacie bezawaryjnosci.


He he jezdzil ok ale co 20k km wymieniali regulator sily hamowania kol
tylnych za 480zl... ale to firmowe auto bylo wiec mialem to w nosie :)
Reszta chodzila bardzo ladnie... poza korozja :D


cena rzecz wzgledna, czasem warto przeplacic za dobry egzemplarz.
Poza tym warto tez wziac pod uwage, ze w tych rocznikach to juz
od sprowadzaczy rzadko trafia sie okazja, najczejsciej jest to juz
tylko "okazja".


jak kupowalem swojego tico to wlasnie przeplacilem 1000zl :) ale zdaje
sie ze zaoszczedzilem na naprawach 2000zl :)


Przez te dwa lata duzo moglo sie zadziac. Malo kto sprzedaje


Tak :) musze go wreszcie ogladnac dokladnie w pelnym sloncu...


no i tarcze z tylu, pewnie kola 14" i pare innych drobiazgow.
Prosily by sie jeszcze chociaz el.lusterka. A i klima sie
zdarzala (nawet przy mniejszych silnikach).


Rozmaru kol nie znam ale fele wygladaja na oryginaly citroena i nie sa
poobdzierane :) klimy nie ma niestety... a lusterka... nie sprawdzalem.
Robie rozeznanie najpierw czy tym modelem warto sie interesowac a potem
bede dokladnie ogladal..


generalnie nie bedzie. Ale sporo zalezy od wczesniejszego
dbania. nizej piszesz ze belka juz zrobiona. czyli jedna rzecz masz
juz z glowy. warto dokladnie sprawdzic inne rzeczy - tarcze/klocki,
tlumiki, opony, katalizator, sprzeglo, akumulator itd.
To sie nie sypie samo z siebie, ale moze akurat niedlugo wymagac wymiany,
a bedzie troche kosztowac. Duperelki tez moga sie trafic, warto
dokladnie sprawdzic caly wypas, zwlaszcza elektryczny.
Blachy i silnik rowniez nalezy dokladnie sprawdzic, jak przy kazdym
aucie.


to wszystko sam sprawdze troche doswiadczenia mam.. martwi mnie tylko ze
nie wiem jak sprawdzic silnik... pojechac zeby sprawdzili sprezanie ?
czy bryzga olejem przez korek ?


Ale ten 16V byl tylko w wersji VTS. Na wymienionej stronie sa fotki VTSa
rozni sie nieco wygladem od 'cywilnego' Saxo. Jesli to nie jest VTS
to silnik _na_pewno_ 8v. A jesli to jest VTS, to gratulacje, bo
to raczej rzadko spotykane auto. I tym bardziej sprawdz 'bezwypadkowosc'.
Auta z silnikiem 1.6 8v mialy symbol VTR lub VTL.


Qrde moglo mi sie pomylic... VTR .. VTS shit... se powymyslali...
Takie dane beda w dowodzie ? a jak nie to gdzie ich szukac ?


VTS ma 120KM. To jest umyslny silnik wystepujacy tylko w tej wersji.
Pozniejsze 1.6 16V mialy 110KM, ale jak pisalem, dopiero po 2000.
Jesli to VTS to nie zmieniaj wydechu, ma byc sportowy ;)


To ja juz zgupialem... mowila ze ma 110 koni... chyba jednak musze
gdzies podjechac zeby mi wszystko dokladnie posprawdzali co to za wersja...


Na lotnisku Saxo VTS objezdzal prawie wszystkie XMy 3.0
szczegolnie przy starcie.
Po prostu potworek :Przy 8v tylko 88KM, choc to dalej sporo
do tego autka, to juz jednak nie jest to.


Wlasnie jak sie okaze ze to jest wersja 8V to chyba zrezygnuje... wezme
cos z mniejszym silnikiem i nie bede sie bawil w gazowanie...


hamulce nie sa integralna czescia belki i mozna je
spokojnie przelozyc, tylko zazwyczaj nikomu sie nie chce ;)


Hmmm znajoma mowila ze belki szukala 2 miesiace... ale moze slabo szukala..


roznica bedzie spora... we wszystkim.


Najwieksza w spalaniu :))))





Temat: [Audi S8] co myślicie o nim?
Witam

Na rynku Pojawiło sie Audi S8. Co myślicie o tym (dla mie) przepięknym samochodzie . A teraz troche info :

S8 zasługuje na szczególną uwagę. To pierwszy w historii Audi seryjnie produkowany samochód z dziesięciocylindrowym silnikiem. V10-tka pracująca pod maską S8 pochodzi w prostej linii z Lamborghini Gallardo. Inżynierowie Audi dokonali w niej jednak kilku istotnych przeróbek. Dotyczy to przede wszystkim systemu bezpośredniego wtrysku benzyny FSI.

Silnik S8 ma pojemność 5.204 cm3, z której otrzymywana jest moc 450 KM przy 7.000 obrotach na minutę. Maksymalny moment obrotowy wynosi 540 Nm. 90% siły napędowej dostępne jest już od 2.300 obrotów na minutę. Przy takich parametrach sprint do 100 km/h osiągany jest w zaledwie 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna regulowana jest elektronicznie i wynosi 250 km/h. Z jednostką napędową współpracuje sześciostopniowa automatyczna skrzynia biegów tiptronic.

Podobnie do A8, w S8 zastosowano elektronicznie regulowane, pneumatyczne zawieszenie adaptive air suspension wraz z adaptacyjnym regulowaniem twardości amortyzatorów. Cały układ jezdny wykonano z aluminium. Zawieszenie zestrojone zostało sztywniej, niż w opcjonalnym zawieszeniu sportowym A8 - adaptive air suspension - sport. Seryjne S8 jeździ na 20-calowych, aluminiowych kołach wyposażonych w szerokie opony w formacie 265/35. O odpowiednie hamowanie dbają cztery 18-calowe, wentylowane tarcze hamulcowe. Na zamówienie dostępne są także hamulce ceramiczne znane z A8 W12.

Karoserię S8 wykonano całkowicie z aluminium. Jej główny szkielet opiera się na ultrawytrzymałej konstrukcji nośnej Audi Space Frame. Jej sztywność wzrosła w porównaniu do poprzedniego modelu o 60%, co przełożyło się na większą wytrzymałość i odpowiednie właściwości jezdne samochodu. Waga S8 uległa ponadto zmniejszeniu o połowę. W chwili obecnej model ten posiada najlżejszą karoserię spośród wszystkich samochodów luksusowych.

Już z zewnątrz nowe Audi zdradza doskonałe połączenie elegancji z potencjałem sportowca. Oznaczenie S8 umieszczone na grillu, z boku oraz z tyłu samochodu, poprzeczne belki grilla pokryte lakierem w kolorze Platinumgrau (pionowe są chromowane), listwy nad klamkami i osłony lusterek wykonane w kolorze aluminium, a także wloty powietrza, spośród których dwa zakryto heksagonalną kratownicą - wskazują na dynamiczny charakter S8. Dwie podwójne, owalne rury wydechowe i zintegrowany tylny spojler - stanowią doskonałe uzupełnienie całości.

Elementy wewnętrzne S8 zostały idealnie skomponowane pod względem stylistyki. Listwy dekoracyjne wykonano z aluminium i włókien węglowych. Multifunkcyjne skórzane koło kierownicy obszyto kolorową nitką. Emblemat S8 na kierownicy i manetki zmiany biegów, podobnie jak dźwignia zmiany biegów oraz osłony wylotów powietrza utrzymane zostały w aluminiowej stylistyce. Sportowe siedzenia, konsolę środkową oraz podparcie w drzwiach obszyto natomiast dwukolorową skórą Valcona.

Już standardowe A8 dysponuje luksusowym wyposażeniem seryjnym. Jest to m.in.: wielofunkcyjne, skórzane koło kierownicy, komfortowa klimatyzacja automatyczna, system automatycznego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika, tempomat, elektrycznie ustawiane siedzenia przednie i elektromechaniczny hamulec postojowy.

Kierowca S8 ma ponadto do dyspozycji m.in.: system dostępu do samochodu advanced key (umożliwia otwarcie samochodu bez korzystania z kluczyka), podwójne, automatycznie ściemniające się szyby, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, ogrzewanie siedzeń tylnych, system nawigacji DVD i system Bose Surround System ze zmieniarką płyt CD.

Do seryjnego wyposażenia S8 należy ponadto innowacyjny układ oświetlenia adaptive light z technologią LED. Reflektory biksenonowe współpracują tu ze światłami mijania, reflektorami do dynamicznego oświetlania zakrętów i reflektorami do jazdy dziennej (pięć jasnych diod).

Cena wersji podstawowej to 490.000 zł z VAT.

A teraz Jakieś fotki :

http://mobiliti.pl/i/cms/0_D_s8_04.jpg
http://mobiliti.pl/i/cms/0_D_s8_03.jpg

Myśle ze to auto będzie Mogło Konkurować z największymi producentami świata (a tak wogóle to pewnie inni producenic będą chieli dorównać audi)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amed.keep.pl



  • Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 121 wypowiedzi • 1, 2